Wszystko o:

źródła białka

mmr

Białka (proteiny), niezastąpiony budulec organizmu

Białka (proteiny), niezastąpiony budulec organizmu

Białka (proteiny) to budulec wszystkich organizmów żywych. Stanowią 20 procent naszego ciała. Rozsądna dieta powinna uwzględniać produkty, w których jest dużo białka. Proteiny są przyjmowane w formie odżywek przez osoby starające się o przyrost masy mięśniowej.

Fasola - bogactwo białka. Wartości odżywcze i właściwości lecznicze fasoli

Fasola jest nie tylko smaczna, lecz tylko pełna wartościowego białka roślinnego. Fasola ma mnóstwo odmian, jednak pewne właściwości lecznicze można przypisać całemu gatunkowi.

Wspomagacze metabolizmu - składniki, które rozpędzą przemianę materii

Prężnie działający układ pokarmowy, który rozprawi się ze wszystkim, co do niego wrzucisz? Bez dodatkowych kilogramów czy problemów gastrycznych? Te składniki zadbają o to, by twój metabolizm działał lepiej niż do tej pory.

Siarka - rola, źródła, nadmiar, niedobór

Siarka - rola, źródła, nadmiar, niedobór

wskazań co do dobowego zapotrzebowania na siarkę jak również nie spotyka się chorób związanych z jej niedoborem. Źródła: Białka pochodzenia mięsnego Jaja Mleko Czytaj także: Nikiel Potas Flawonoidy, samo dobro prosto z natury Kapsaicyna, ogień prosto z natury Saponiny

Arginina - niezbędny aminokwas. Funkcje i źródła argininy

Arginina - niezbędny aminokwas. Funkcje i źródła argininy

sztucznymi odżywkami, jednak najlepsza jest ta naturalna, zawarta w pokarmach. Nie da się jej przedawkować - takie ryzyko istnieje w przypadku stosowania suplementów. Naturalne źródła argininy to przede wszystkim: czerwone mięso, drób, mleko i przetwory mleczne, pieczywo pełnoziarniste, makarony

Wielkanoc bez wędlin i białej kiełbasy? Nie przejdzie! Jak wybrać najlepsze produkty?

Wielkanoc bez wędlin i białej kiełbasy? Nie przejdzie! Jak wybrać najlepsze produkty?

zachować rozsądek, a ich spożycie dostosować do ogólnej kaloryczności diety i zawartości białka w diecie. Dołącz do Zdrowia na Facebooku! Jeśli na odstępstwa pozwalasz sobie tylko w święta, świat się nie zawali. Gdy jednak masz problemy z dbaniem o zdrowie i zachowanie oczekiwanej sylwetki, warto

Owoce kokietek już są. Czereśnie w sprzedaży!

Owoce kokietek już są. Czereśnie w sprzedaży!

Nie lubisz czereśni? To prawie tak, jakbyś nie lubił kremówek. A przecież te pierwsze są w dodatku zdrowe. I nieprawdziwe są opinie, że na uwagę zasługują tylko ze względu na zawartość białka - znaczy te, które są robaczywe. Czereśnie: minerałów moc? Ponoć jest ok. pół tysiąca odmian czereśni: od

Dietetyczne triki: które działają, a które nie?

Dietetyczne triki: które działają, a które nie?

, tłuszcze, węglowodany: po co je jeść? Na jakie źródła białka warto skusić się na diecie? Dietetycy polecają jajka, wspomniany już drób i ryby - także te tłuste (zawierają głównie zdrowe nienasycone kwasy tłuszczowe). Poznaj prawdziwych pożeraczy tłuszczu: jesz i chudniesz Jesz i chudniesz! Sprawdzone

7 rzeczy, które muszą się znaleźć w Twojej apteczce jesienią

7 rzeczy, które muszą się znaleźć w Twojej apteczce jesienią

praktycznie wszystkie składniki odżywcze korzystne dla naszego zdrowia m.in. aminokwasy, flawonoidy, białko, witaminy, nienasycone kwasy tłuszczowe, węglowodany czy minerały. Pyłek pszczeli działa korzystnie również na naszą florę jelitową, stymuluje także układ odpornościowy, posiada m.in. następujące

Seks, słońce, słodycze... 3 razy "s", czyli przepis na szczęście? Wszystko przez SEROTONINĘ!

Seks, słońce, słodycze... 3 razy "s", czyli przepis na szczęście? Wszystko przez SEROTONINĘ!

Dieta bez glutenu

roślinnych (olej rzepakowy, oliwa z oliwek). 7. Źródłem białka w twojej diecie powinny być: mięso drobiowe, ryby oraz nasiona roślin strączkowych np. soja, groch, fasola. Ograniczaj spożycie tłustego mięsa czerwonego. 8. W codziennej diecie ograniczaj spożycie soli i słodyczy (źródła pustych kalorii). 9. Pij

Nadmierny apetyt, napady głodu

więcej tłuszczów roślinnych (olej rzepakowy, oliwa z oliwek). 7. Źródłem białka w twojej diecie powinny być: mięso drobiowe, ryby oraz nasiona roślin strączkowych np. soja, groch, fasola. Ograniczaj spożycie tłustego mięsa czerwonego. 8. W codziennej diecie ograniczaj spożycie soli i słodyczy

Nie potrafię schudnąć - jaka może być przyczyna?

najmniej dwa razy spożywaj mleko i jego przetwory: jogurty, kefiry, sery. 6. Spożywaj mniej tłuszczów zwierzęcych (smalec, tłuste mięsa), a więcej tłuszczów roślinnych (olej rzepakowy, oliwa z oliwek). 7. Źródłem białka w twojej diecie powinny być: mięso drobiowe, ryby oraz nasiona roślin strączkowych np

Nie znalazłeś tego, czego szukasz? Zapytaj użytkowników

Re: Oczyszczanie organizmu

uzupełnienia magnezu. Jakie są najlepsze źródła magnezu? Magnez jest organizmowi niezbędny, by procesy życiowe przebiegały prawidłowo. Tymczasem wiele osób cierpi na niedobór magnezu (hipomagnezemia). Powód? To najczęściej jedzenie żywności wysoko przetworzonej, życie w pośpiechu i stresie. Stężenie magnezu w

Re: o odchudzaniu po raz pierwszy :(

krok - żeby schudnąć trzeba jeść :) węglowodany, białka i tłuszcze. Rozpisz sobie źródła poszczególnych składników, tzn: tłuszcze: masło, oliwa, olej kokosowy węgle: ryż, makaron, ziemniaki, kasza chleb, strączki (one są też źródłem białka, ale mają jednak więcej węgli) białko: ryby, mięso, no i te

Re: kasze/kaszki/kleiki

Podpowiem Ci tyllko, że mięso codziennie to nie jest dobry wybór, mimo niedoboru żelaza. My w Polsce jemy mięsa stanowczo za dużo. Lepiej jest podawać dziecku też inne źródła białka, w tym roślinne. Tydzień może wyglądać tak, że na obiad podajesz dziecku np. 2x mięso, 2x rybę, 2x białko roślinne

Re: Mieszanka mlekozastępcza czy mleko roślinne.

Nie ma szans na ściąganie laktatorem? Wszystko zależy od tego, na co dziecko dobrze zareaguje, na jakie koszty jesteś nastawiona warto pamiętać, że mleko to nie wszystko, sa inne źródła białka, wapnia

Re: ile powinno jesc prawie 11 mc niemowle

robisz dobrze. Ono ma wbudowany mechanizm i dobrze wie, czego i ile powinno zjadać :) Proponuj jedzenie 3x dziennie, to samo co Wy jecie, dbaj o to, żeby posiłki były pełnowartościowe (węglowodany, białko, zdrowe tłuszcze itd., no wiadomo), oferuj źródła żelaza najlepiej przy każdym posiłku

Re: Pytanie do wegetarian i wegan.

Tak, w nabiale i jajach jest oczywiście białko zwierzęce. Czego nie rozumiesz w mojej wypowiedzi? Pisałam pierwszy post w kontekscie-"dlaczego JA przestałam być wegetarianką". Większości nabiału nie mogę jeść, jaj tak samo. Mówię o SOBIE, nie o wegetarianach w ogóle. Zdawało mi się oczywiste, że

Re: Jak przemycić rybę?

Ostatnio dużo czytam o jedzeniu dzieci (bo moja nie je...) i gdzieś wyczytałam, że dziecko musi 72 razy coś spróbować, aby stwierdzić, czy rzeczywiście lubi, czy nie. A mięso oferujesz codziennie? Dzieci (zresztą dorośli też) nie muszą jeść mięsa, czy ryb codziennie. Można podawać inne źródła

Re: Nawyki żywieniowe dzieci

konkretnie za część ciała, to nie chce jeść i ja to szanuję, bo to jej świadomy wybór. Ona lubi ten smak ale świadomie zrezygnowała i bardzo dobrze, zresztą tak samo świadomie nie je wcale czerwonego mięsa bo jej żal zwierząt n rzeź, ma 13 lat i nie je od roku i ja nie robię z tego cyrku bo ma inne źródła

Re: Nietolerancja laktozy u noworodka?

niszczenia nabłonka jelit) objawy mogą się nasilać. Można wypróbować dietę bezmleczną (należy uważać na ukryte źródła białka mleka krowiego) przez 2 tyg żeby zaobserwować czy jest poprawa. Pozdrawiam serdecznie

Re: jak szybko przytyć?

Genialne jest mielone z indyka, tylko musisz robić je sama albo kupować z dobrego źródła, bez ukrytego tłuszczu, musi być z przewagą piersi, mało tłustszego mięsa typu udziec, ale odrobina musi być. Dobrze doprawione jest super na gołąbki (ale niestety u Ciebie kapusta odpada), do nadziewania

Przeczytaj więcej o zdrowiu:

Ból pleców

Powiedz, gdzie i jak boli, podpowiemy, dlaczego

Naturalne dopalacze

Dodają energii, przywracają świeżość umysłu, usuwają zmęczenie

10 zawodów

które najczęściej prowadzą do depresji. Strzeż się!