Wszystko o:

błonnik beta

kaole

Rodzinny niedobór acylotransferazy lecytynowo-cholesterolowej (niedobór LCAT)

Rodzinny niedobór acylotransferazy lecytynowo-cholesterolowej (niedobór LCAT)

Rodzinny niedobór acylotransferazy lecytynowo-cholesterolowej jest chorobą genetyczną. Cholesterol to jeden z ważniejszych tłuszczów w ludzkim organizmie. Uczestniczy między innymi w procesie syntezy witaminy D3 oraz niektórych hormonów, jak progesteron czy testosteron. Czasem zdarza się, że wskutek wady genetycznej jego podział, a tym samym aktywacja przypisanych mu funkcji nie mogą przebiegać prawidłowo. Niedobór acylotransferazy lecytynowo-cholesteroloweji jest dziedziczony.

Dieta antycellulitowa - jak jeść, by pozbyć się pomarańczowej skórki?

Na rynku dostępnych jest wiele kosmetyków oraz zabiegów wspomagających walkę z cellulitem, jednak bez odpowiedniego sposobu żywienia, na niewiele się one zdadzą. Co wprowadzić do diety, a czego unikać, by pokonać pomarańczową skórkę?

Chcesz być zdrowy? Jedz zupy!

Pożywne, sycące, pyszne. Skutecznie rozgrzeją, nawodnią, usuną objawy przeziębienia, wspomogą serce, nawet usprawnią przemianę materii. Zupy mają więcej zalet niż sądzisz. Odpowiednio przygotowane nie tuczą, a dostarczają wartościowe biopierwiastki i źródła energii. Poznaj walory zdrowotne tych najbardziej popularnych w Polsce i LECZ SIĘ ZUPĄ!

Morele - nie tylko dla tych, co na diecie!

Morele - nie tylko dla tych, co na diecie!

opierają się jednak tylko na błonniku, zatem i świeże owoce jest za co kochać. Morele: dla woreczka, dla wątroby Morele szybko "zapychają", dlatego nie da się nimi objadać bez umiaru. Wystarczy zjeść kilka sztuk, by pokryć nasze dobowe zapotrzebowanie na beta-karoten (źródło witaminy A

Natka pietruszki - królowa witaminy C

Natka pietruszki - królowa witaminy C

prawie 180 miligramów! Oprócz tego obfituje w witaminę A, K i E, witaminy z grupy B (m.in. kwas foliowy), błonnik, beta-karoten, żelazo, potas, wapń, fosfor, sód i magnez. Wartości odżywcze natki pietruszki są odporne na zamrażanie i suszenie. Do ciepłych dań dodawaj ją na końcu – wtedy naci

Pomelo, cytrusowy gigant. Olbrzymie rozmiary pomelo to nie wszystko, co ten owoc ma do zaoferowania

Pomelo, cytrusowy gigant. Olbrzymie rozmiary pomelo to nie wszystko, co ten owoc ma do zaoferowania

wszystkim B1 i B2), beta-karoten i wapń . Sok z pomelo przywraca równowagę elektrolitową organizmu. Między innymi dlatego to dobry sposób na kaca. Co więcej, oczyszcza z toksyn, niweluje obrzęki i pomaga w pozbywaniu się wody z organizmu. Zasadotwórcze właściwości pomelo sprawiają, że dobrze sobie radzi ze

Chińskie jagody goji kontra polska żurawina. Cała prawda o żywności superfood

Chińskie jagody goji kontra polska żurawina. Cała prawda o żywności superfood

się. Zamiast kupować drogie tabletki, regularnie sięgaj po zielone warzywa: brokuły, szpinak, natkę pietruszki, kapustę i wspominany wcześniej jarmuż. Źródło roślinnego białka i żelaza stanowią m.in. rośliny strączkowe, tofu. Zdrowotne właściwości młodego jęczmienia: źródło witamin C i E, beta

Domowe sposoby na porost włosów

Domowe sposoby na porost włosów

, poprawia ukrwienie skóry głowy.Przygotowanie herbacianego specyfiku jest bardzo proste, wystarczy zaparzyć zieloną herbatę i ciepły napar nałożyć na skórę głowy i włosy. Po upływie kilkudziesięciu minut należy spłukać zimną wodą. Sok z ziemniaków Ziemniaki to bogactwo witaminy C, beta-karotenu, białka

Sezon na szparagi czas zacząć! Co tak naprawdę w sobie mają?

Sezon na szparagi czas zacząć! Co tak naprawdę w sobie mają?

znajdziemy 67,8 mg). Tej ostatniej najwięcej jest w główce warzywa. Można w nich znaleźć także beta-karoten, wapń, fosfor oraz witaminę A (najwięcej jest jej w zielonych szparagach ok. 700 μg). Witaminy to nie jedyne dobro siedzące w tych warzywach. Dzięki zawartości żelaza oraz potasu wzmacniają

Problemy ze zdrowiem? Dieta pomoże

Problemy ze zdrowiem? Dieta pomoże

trosce o układ krążenia Postaw na antyoksydanty (przeciwutleniacze) zawarte w warzywach. Substancje te mają ogromny wpływ na nasze zdrowie, wciąż odkrywane są ich kolejne zalety. W ramach profilaktyki kardiologicznej cenione są przede wszystkim witaminy C, E oraz beta-karoten ze względu na silne

Nie znalazłeś tego, czego szukasz? Zapytaj użytkowników

Re: ~~~~~~Ach te choroby~~~~~~~

maluchów. Zwiększa także przyswajanie żelaza w organizmie matki. Obecność potasu (200mg na 100g) pomaga uporać się ze skurczami, zmęczeniem, zawrotami głowy oraz niepokojem. Z kolei beta karoten pobudza działanie układu odpornościowego. Kwas foliowy uchroni dziecko przed powstaniem wad cewy nerwowej

Re: Tak sobie..

, witaminy A, C i beta karoten. Brokuły są także obfite w błonnik i białko, które podnoszą zdolności organizmu do spalania tłuszczu. Natka pietruszki Zawiera dużo witaminy C i beta karotenu. Wzmacnia kości i stawy, a także wspomaga układ krwionośny. Natka pietruszki łagodzi też nerwobóle i działa

Napój marchwiowo pomarańczowy

Pyszny zdrowy napój marchwiowo pomarańczowy. Bez konserwantów i wzmacniaczy smaku.Sok z marchwi dostarczy ci beta-karotenu i błonnika, a soki z pomarańczy i cytryny – witaminy C. Składniki 3/4 świeżo wyciskanego lub jednodniowego soku z marchewki sok z małej pomarańczy odrobina soku z cytryny

Re: ##########NASZE CHOROBY############

. Cukinia Warzywo smaczne, niskokaloryczne i zdrowe. Zawiera m.in. beta-karoten, kwas foliowy, wapń, potas, magnez, witaminę C, PP i z grupy B oraz ważny przy odchudzaniu błonnik, który pełni nieocenioną rolę w pracy jelit. Dlatego cukinia usprawnia przemianę materii i doskonale syci, na długo niwelując

~~~~~~Ach te choroby~~~~~~~

układ krążenia Postaw na antyoksydanty (przeciwutleniacze) zawarte w warzywach. Substancje te mają ogromny wpływ na nasze zdrowie, wciąż odkrywane są ich kolejne zalety. W ramach profilaktyki kardiologicznej cenione są przede wszystkim witaminy C, E oraz beta-karoten ze względu na silne działanie

####NASZE CHOROBY#####rukola

właśnie dzięki właściwościom beta- karotenu nasza skóra będzie miała ładniejszy kolor. Rukolę można uwielbiać również za jej niskokaloryczność ( jedynie 5kcal w 20g ), jak i za obfitość w błonnik pokarmowy, który pęczniejąc w żołądku daje uczucie sytości i poprawia perystaltykę jelit. No to przygotujmy

Naturalne leki

pomagają zapobiegać otyłości i cukrzycy. Zielone zawierają sporo błonnika, kwasu foliowego i karotenoidów, czyli związków, które mogą hamować rozwój nowotworów. Zaś pomarańczowe i żółte rośliny to bogactwo zeaksantyny, likopenu, potasu, beta-karotenu i witamin, szczególnie A i C. Rośliny z tej grupy

Ziemniaki to źródło zdrowia - mają dużo witamin ..

Ziemniaki to źródło zdrowia - mają dużo witamin (zwłaszcza witaminy C i beta-karotenu), minerałów, błonnika i białka. "Mówiąc o bananach, myślimy o nich jako o bogatym źródle potasu. I słusznie, ale ziemniaki mają znacznie większy wpływ na dietę"- tłumaczy dietetyk Sigrid Gibson z Potato

Re: Poszukuję osoby oszukane!!!!!

, hialuro-ultra, błonnik beta, varico vain, LIPOCARE, ProKardin, Hair ultra, NeoRest, NikoEnd, Bionea, młody jęczmień, Błonnik Pro, Phosphatix, Delipox, UreaCare i szereg innych. WSKAZÓWKI dla osób oszukanych przez Piotra Kaszubskiego. 1. W przypadku dokonania płatności jako przedpłaty za pośrednictwem Pay

Re: ~~~~~~Ach te choroby~~~~~~~

POKARMY BOGATE W BETA-KAROTEN morele, brzoskwinie, marchew, kalarepa, jarmuż, szpinak, dynia, kabaczek, buraki, grapefruit, sałata, brokuły, brukselka, natka pietruszki, szpinak, kapusta, śliwki, pomidory, fasola, groszek zielony, jeżyny, rzeżucha, POKARMY BOGATE W WAPŃ ? mleko, sok pomarańczowy, jogurt

Przeczytaj więcej o zdrowiu:

Ból pleców

Powiedz, gdzie i jak boli, podpowiemy, dlaczego

Naturalne dopalacze

Dodają energii, przywracają świeżość umysłu, usuwają zmęczenie

10 zawodów

które najczęściej prowadzą do depresji. Strzeż się!