Wszystko o:

co jeść przy dużym cukrze

pawojta

Trzymaj cukier w ryzach: naturalne sposoby

Trzymaj cukier w ryzach: naturalne sposoby

Jest nam niezbędny do życia, a zarazem bywa zabójcą. Co robić, żeby cukru było w sam raz? Czy jego poziom można regulować ziołami?

Powodują wrzody, zwiększają ryzyko cukrzycy - tych produktów nie jedz na pusty żołądek

Na śniadanie jesz jogurt? Lubisz rano przekąsić słodkiego muffina? Błąd! Dietetyczka Aneta Łańcuchowska podpowiada, co jeść i z czego warto zrezygnować w ramach pierwszego posiłku.

Ksylitol - cukier na zdrowe zęby i mocne kości

25 gramów, czyli 5 łyżeczek to optymalna i dopuszczalna dawka cukru jaką może spożyć dorosła osoba. Dla miłośników słodkiej kawy czy herbaty nie przekroczenie tego limitu może okazać się trudne. Nie znaczy to jednak, że trzeba pożegnać się ze słodyczą. Jednym z zamienników tradycyjnego cukru jest ksylitol. Dlaczego warto po niego sięgnąć?

Jaka dieta, taka twarz. Cera zdradza, czego jesz za dużo

Jaka dieta, taka twarz. Cera zdradza, czego jesz za dużo

organizmowi wrócić do równowagi), a następnie zmniejszyć konsumpcję alkoholu do sporadycznej. Radzi także, aby wybierać wina o niższej zawartości cukru, tj. Sauvignon Blanc, Pinot Grigio, Merlot i Pinot Noir. Masz problem z alkoholem? Lepiej zrób ten test Jaka dieta, taka twarz. Uważaj, co jesz, bo to

Przegląd produktów słodzących - jak wybrać najlepiej?

Przegląd produktów słodzących - jak wybrać najlepiej?

słodki w smaku, przez co wiele osób dodaje go więcej. Efekt? Bilans kaloryczny wychodzi na plus dla złocistego cukru . Wartość kaloryczna w 1 łyżeczce (5g): 19 kcal Wartość kaloryczna w 100 g: 370 kcal Czytaj: Białka, tłuszcze, węglowodany - po co je jeść Czym zastąpić cukier? Zdrowe zamienniki

5 najsłynniejszych trucicieli w żywności. W pełni zasłużyli na złą sławę?

5 najsłynniejszych trucicieli w żywności. W pełni zasłużyli na złą sławę?

. Skutki? Począwszy od banalnych, chociaż uciążliwych (trądzik), a skończywszy na zdecydowanie poważniejszych (niepłodność, PCOS, zaburzenia pracy serca u kobiet z powodu niewłaściwego stosunku testosteronu do estrogenu ). Czytaj także: Więcej o cukrze Białka, tłuszcze, węglowodany: po co je jeść

Stewia - najsłodsza roślina na świecie. Poznaj naturalny zamiennik cukru

Stewia - najsłodsza roślina na świecie. Poznaj naturalny zamiennik cukru

oryginalny słodki smak, który nie jest jednak tak sam, jak smak cukru. Liście rośliny mogą być składnikiem sałatek. Dodaje się je także do przetworów owocowych. Stewia to naturalny zamiennik cukru polecany w szczególności dla osób chorych na cukrzycę i zmagających się z nadwagą. Jednak nic nie stoi na

Jedzenie, które postarza. Te pokarmy dodadzą ci lat

Jedzenie, które postarza. Te pokarmy dodadzą ci lat

100, to jakimi substancjami te braki są łatane. Złe nawyki, które niszczą skórę Co siedzi w wędlinie? Dietetyk wyjaśnia Systematyczne spożywanie cukrów prostych może zapoczątkować proces fizjologicznie determinujący starzenie zwany glikacją. Kiedy jesz więcej cukru niż twoje komórki potrafią

Sabotażyści odchudzania - dietetyczne błędy utrudniające chudnięcie

Sabotażyści odchudzania - dietetyczne błędy utrudniające chudnięcie

. Przeciętna kawa latte to koszt rzędu mniej więcej 200 kcal, a w wersji na słodko, z bitą śmietaną, syropami i posypkami, nawet dwa razy więcej. Wniosek: przyswajasz dużo cukrów prostych, kalorii, jednak zamiast na efekt sytości, możesz prędzej liczyć na spadek poziomu cukru we krwi i chętkę na co nieco

Przegląd najpopularniejszych napojów lata. Na pewno wiesz, co pijesz?

Przegląd najpopularniejszych napojów lata. Na pewno wiesz, co pijesz?

naprawdę wiele. Jakie korzyści zyskujemy pijąc taki sok ? Po pierwsze i oczywiste to ogrom witaminy C . Ta skrywa się w dużych dawkach nie tylko w cytrusach, ale także w np. w truskawkach czy porzeczkach. Wyizolowana ma lekko kwaśnawy posmak, co może być pewną wskazówką przy doborze produktów w nią

Jaka dieta, taka twarz. Uważaj, co jesz, bo to widać na twarzy!

Jaka dieta, taka twarz. Uważaj, co jesz, bo to widać na twarzy!

Hipokalemia - co jeść?

jest przede wszystkim unikanie pokarmów bogatowęglowodanowych (bogatych w cukry) oraz pokarmów solonych i z dużą zawartością sodu. Napady porażenia mogą być wywołane przez zimno, stres emocjonalny, bardzo duży wysiłek fizyczny jak również przez alkohol, dlatego zalecane jest ograniczenie jego spożycia

Co jeść po treningu?

Chciałabym wiedzieć, co najlepiej jeść po treningu czy też dużym wysiłku fizycznym zakładając, że ćwiczy się dla ubytku wagi. Z góry dziękuję za odpowiedźW czasie treningu organizm traci z potem wiele minerałów, które należy uzupełnić. Dlatego nie można zapominać o odpowiednim nawodnieniu organizmu

Jedzenie wątróbki przy cukrzycy

Moja koleżanka z cukrzycą typu I powiedziała mi ostatnio, że osobom z tą chorobą nie zaleca się jedzenia wątróbki. Chciałabym wiedzieć dlaczego? Z czym to jest związane? Ma ona częste problemy z anemią i radziłam jej właśnie jedzenie wątróbki raz na jakiś czas, ale ponoć lekarz jej powiedział, że

Śluz w gardle po jedzeniu

Po każdym posiłku mam bardzo dużo śluzu w gardle, a między posiłkami zbiera mi się i osiada na strunach głosowych flegma, tak że ciągle muszę odchrząkać. Już nie mam sił i cierpliwości do tej dolegliwości. Jestem nauczycielem i organistą. Co mogę zrobić by sobie ulżyć?Jeżeli w ostatnim czasie

Jedzenie stało się moją obsesją

zaczęłam się odchudzać. Wcześniej też to robiłam, ale to były krótkie diety, szybki spadek wagi, dużo wypadających włosów i kompletna głupota. Postanowiłam, że tym razem zrobię to z głową i zrobiłam. W 4 miesiące straciłam 9 kg przy wzroście 164 i wadze 57 kilo, zeszłam poniżej 50. W czasie 2-3 miesięcy

Nie znalazłeś tego, czego szukasz? Zapytaj użytkowników

Jesz za mało białka i za dużo cukru

sniadanie : na ciepło płatki owsiane az 5 łyzek z 1 łyżeczką miodu - > uuuwielbiam Jak już dużo osób napisało - takie śniadanie nie sprawdza się u wielu osób. W dodatku waląc cukier (miód) organizmowi od świtu zapewniasz sobie "ssanie" na kolejny - wszak wyrzut insuliny sobie zapewniłaś mocny

Re: Jesz za mało białka i za dużo cukru

To prawda. -- Tylko ci, co robią powoli to, co inni robią w pośpiechu, są w stanie zrobić prędko to, co inni muszą robić powoli.

Re: Jesz za mało białka i za dużo cukru

Tak, tak, o namoczonych płatkach i ja pisałam. Choć śniadanie białkowe, np. jajka też mnie bardzo sycą na długo. Natomiast klasyka w postaci bułki z wędliną powoduje, że szybko jestem znów głodna.

Re: Jesz za mało białka i za dużo cukru

Ja po owsiance (najlepiej takiej na surowo, płatki namoczone, nie gotowane) z owocami i nasionami długo jestem najedzona. Po śniadaniu białkowym głodna jestem natychmiast. -- Tylko ci, co robią powoli to, co inni robią w pośpiechu, są w stanie zrobić prędko to, co inni muszą robić powoli.

Re: Jesz za mało białka i za dużo cukru

Nie zgadzam się z oceną owsianki, wiele osób (w tym ja) czuje się syta przez długi czas, po owsiance. Wyżej pisałam jak robię, może dosładzana, robiona na mleku, podawana z miodem - powoduje wyrzut insuliny? Na wodzie z jogurtem naturalnym i świezymi owocami sezonowymi (więc raczej nie banany, a mal

Re: Jesz za mało białka i za dużo cukru

No ok, ale autorka wątku akurat po takim śniadaniu nadal jest głodna, więc najwyraźniej to nie dla niej i powinna zmienić te śniadania i obserwować reakcję organizmu. Przecież nie neguję, że niektórym owsianka pasuje. Niektórym jednak (także wypowiadającym się wyżej) nie - i wtedy trzeba szukać inny

Dużo węglowodanów - mało cukru. Można jeść?

Niektóre produkty zawierają dużo węglowodanów, np. 70g na 100g, ale mało w tym cukrów - np. poniżej 10g. Można spokojnie je jeść? Czytałam wiele razy, że węglowodany nie są złe same w sobie, ale zawarte w nich cukry. Podpowiedzcie, bo trochę się pogubiłam... -- http://img265.imageshack.us/img265

Re: Dużo węglowodanów - mało cukru. Można jeść?

to tak jak mi :P burczy w brzuchu za każdym razem, gdy cokolwiek zjem...wprawdzie jem mniej - bo dopiero od kilkunastu dni nie jem cukru, mleka i białej mąki...to może z głodu :D -- Nie mów o sobie źle....inni zrobia to znacznie lepiej ;)

Re: Dużo węglowodanów - mało cukru. Można jeść?

Węglowodany rozkładają się do cukrów, nie na wszystkich działają źle. Np. ziemniaki - na mnie negatywnie nie działały. Makaron na początku jadłem tylko żytni a potem zauważyłem że zwykły nie szkodzi więc jadłem. Nie ma stosować jakiś wymyślnych teorii tylko sama na sobie poczujesz czy szkodzą czy

Przeczytaj więcej o zdrowiu:

Ból pleców

Powiedz, gdzie i jak boli, podpowiemy, dlaczego

Naturalne dopalacze

Dodają energii, przywracają świeżość umysłu, usuwają zmęczenie

10 zawodów

które najczęściej prowadzą do depresji. Strzeż się!