Wszystko o:

co jeść po treningu aerobowym

Paweł Kaczyński,ms

Fakty i mity na temat treningu siłowego

Fakty i mity na temat treningu siłowego

Siłę, czyli zdolność mięśni do pokonywania oporu, wykorzystujemy nieustannie, także w życiu codziennym: podnosząc, przyciągając, wypychając. Jednym ze sposobów służących zarówno jej zwiększeniu, jak i poprawie ogólnej wydolności organizmu jest trening siłowy. Na jego temat krąży wciąż wiele mitów. Czas się z nimi rozprawić.

Pływanie - poczuj się jak w stanie nieważkości

Astronauci mówią, że spośród ziemskich doświadczeń pływanie w największym stopniu przypomina stan przebywania w przestrzeni kosmicznej. Być może ze względu na to, że ciężar ciała, który odczuwamy w wodzie jest nawet 10 razy mniejszy od rzeczywistego. Jak ta aktywność wpływa na nasze zdrowie, nastrój i ogólną formę?

CrossFit - skąd się wzięła moda na ten sport?

CrossFit to trening angażujący całe ciało, który sprzyja spalaniu tkanki tłuszczowej, zwiększa siłę, poprawia wydolność krążeniowo-oddechową, a także modeluje sylwetkę. Polega na intensywnym powtarzaniu serii ćwiczeń sprawnościowych na czas, z krótkim odpoczynkiem pomiędzy nimi. Wykonywany w grupie, jest ciekawą alternatywą dla samodzielnych treningów na siłowni.

Masaż odchudzający, modelujący a może antycellulitowy - czy to naprawdę działa?

Masaż odchudzający, modelujący a może antycellulitowy - czy to naprawdę działa?

i chudniemy. Czy aby na pewno tak to działa? Jedz i chudnij - niezawodne triki, dzięki którym zjesz mniej Dołącz do serwisu Zdrowie na Facebooku! Masaż nie odchudza, ale... Obecnie uważa się, iż masaż wspomaga odchudzanie, a nie odchudza. Dlatego bardziej trafne określenie to masaż modelujący. Brak

Pożegnaj zbędny tłuszcz

Pożegnaj zbędny tłuszcz

czemu do mięśni i innych narządów dociera więcej utlenionej krwi. Ćwiczenia aerobowe zmuszają płuca i serce do cięższej pracy, przez co wzmacniają je i poprawiają ich kondycję. Spalanie W celu właściwego przeprowadzenia treningu oraz osiągnięcia oczekiwanych efektów należy przede wszystkim określić cel

Pożegnaj zbędny tłuszcz

Pożegnaj zbędny tłuszcz

czemu do mięśni i innych narządów dociera więcej utlenionej krwi. Ćwiczenia aerobowe zmuszają płuca i serce do cięższej pracy, przez co wzmacniają je i poprawiają ich kondycję. Spalanie W celu właściwego przeprowadzenia treningu oraz osiągnięcia oczekiwanych efektów należy przede wszystkim określić cel

Prawdy i mity płaskiego brzucha

Prawdy i mity płaskiego brzucha

tygodniu - ćwiczenia aerobowe (50 minut, mała intensywność) i ćwiczenia wzmacniające całe ciało, w tym mięśnie brzucha. Pamiętaj: mała ilość serii i duża ilość powtórzeń. 4. Rekomendacje dla osób o umiarkowanej budowie ciała - trening 3 razy w tygodniu po 40 minut (ćwiczenia aerobowe, średnia intensywność

Mity i fakty płaskiego brzucha

Mity i fakty płaskiego brzucha

tygodniu - ćwiczenia aerobowe (50 minut, mała intensywność) i ćwiczenia wzmacniające całe ciało, w tym mięśnie brzucha. Pamiętaj: mała ilość serii i duża ilość powtórzeń. 4. Rekomendacje dla osób o umiarkowanej budowie ciała - trening 3 razy w tygodniu po 40 minut (ćwiczenia aerobowe, średnia intensywność

Sport

Sport

niewielkie (np. pływacy, którzy mają 2 treningi dziennie, z których pierwszy odbywa się rano o 6, przed pójściem do szkoły, a drugi po południu po 16-17) i lekki podwieczorek. W ten sposób unika się sytuacji, w której mniejsza liczba posiłków wymagałaby większej ich obfitości, co mogłoby spowodować

Chudnij z ołówkiem

, gdy jest zadowolony ze swojej sylwetki. Czy mając niewiele wolnego czasu i pieniędzy, można się odchudzić? - Dla zredukowania tkanki tłuszczowej najlepszy jest trening aerobowy, czyli taki wysiłek fizyczny, który jest średnio intensywny i trwa nieprzerwanie przez 20-30 minut. Może to być np. aerobik

Co jeść po treningu?

Chciałabym wiedzieć, co najlepiej jeść po treningu czy też dużym wysiłku fizycznym zakładając, że ćwiczy się dla ubytku wagi. Z góry dziękuję za odpowiedźW czasie treningu organizm traci z potem wiele minerałów, które należy uzupełnić. Dlatego nie można zapominać o odpowiednim nawodnieniu organizmu

Ból pośladka podczas ruchu

powiedzieć wiele, choć ucisk na nerw w wyniku - być może - choroby zwyrodnieniowej jest bardzo prawdopodobny. Sugeruję ograniczyć się do treningu bardziej aerobowego, nie nakładającego zbyt dużych obciążeń na kręgosłup - szczególnie odcinek dolny kręgosłupa, żeby nie narazić się na powikłania i zaostrzenie

Moje nogi trzesą się - czemu?

Nie dawno na treningu upadłam na nogę , bardzo mocno. Trener kazał mi ja pokazać, a że ma duże problemy z waga i nie mógł się do mnie schylić, musiałam położyć mu nogę na jego nogę. Moja noga trzęsła się wtedy, a on spytał co ja jem, że moja noga tak się trzęsie. Ogólnie sadzę, że to z powodu bólu

Ciągłe zmęczenie przy intensywnym wysiłku

zbilansowane, śpię po 7-9h ale mimo to ciągle chodzę zmęczona i śpiąca. Co i jak powinnam jeść, żeby móc normalnie funkcjonować? Coś specjalnego dodać do diety by mieć więcej sił? Może pić jakieś zioła?Zmęczenie po intensywnym treningu może wynikać ze zbyt dużego wysiłku jak na możliwości organizmu. Może warto

Powiększone węzły chłonne

Witam. Mam problem z powiększonymi węzłami chłonnymi na karku. Do tego dochodzą różne objawy takie jak zmęczenie, czy brak siły na treningach. Byłam z problemem u lekarza rodzinnego. Wyniki krwi były niepokojące, szczególnie leukocyty i rozmaz. Onkolog nie stwierdził powiększonych węzłów chłonnych

Nie znalazłeś tego, czego szukasz? Zapytaj użytkowników

Re: wasza aktywnosc fizyczna

Zmiana diety zawsze się przyda :) Od samych ćwiczeń też da się teoretycznie schudnąć - jeśli uprawiasz intensywne treningi aerobowe i masz kaloryczny bilans ujemny (czyli nie jesz więcej, niż spalasz). Z tym, że w praktyce jest to trudne do osiągnięcia, bo zakładasz, że skoro spaliłaś kalorie, to

Re: Błędy w odchudzaniu.

Jak słusznie zauważyłaś do schudnięcia trzeba jeść mniej niż się spala i zasadniczo żaden trening nie jest do tego konieczny. Ja akurat pięknie schudłam właśnie trenując tylko ćwiczenia może nie tyle siłowe co statyczne (niektóre z dodatkowym obciążeniem) - squaty, planki, pompki, ćwiczenia z

Re: Z kim ćwiczyć co jeść.

Bieganie to super trening aerobowy, staraj sie unikac bialego pieczywa, ziemniakow itp... bedzie dobrze. Jedz maxymalnie do 20stej potem juz stop !!! ostatni posiłek bez weglowodanowy -- downtube.pl

Re: Odstawienie tablek

diety dla osob chorych. Kazdy sensowny endokrynolog poda Ci przynajmniej podstawy. Przy tarczycy obrzeki czesto sa zwiazane wlasnie z jedzeniem pszenicy i nabialu (poza jogurtem naturalnym, kefirem, ale przy Hashimoto z tym tez bywa roznie). Trening aerobowy, stopniowo sie wdrazac, srednio 3 razy w

Re: Odstawienie tablek

bez odpowiedniej kombinacji treninigu siłowego i aerobowego oraz odpowiedniej podaży białka w diecie (co najmniej 2 gramy na każdy kilogram masy ciała dziennie). Wygooglaj coś w stylu "trening siłowy a chudnięcie" i poczytaj kilka pierwszych linków. I nie bój się, że nadmiernie rozbudujesz mięśnie

Re: odchudzanie

siłowych treningów), a potem zróbcie trening aerobowy/cardio i zaręczam, że da wam to lepsze efekty niż debilne szukanie leków i wymyślania "cud" diet, jak jedzenie grejpfruta...

Re: mdłości po bieganiu

posiłkiem a treningiem. Może na początek spróbuj wydłużyć czas między jedzeniem, a trenowaniem, powinno to być przynajmniej 1,5 godziny przerwy. Może też być tak, że trening aerobowy jest jeszcze zbyt intensywny, albo skróć dystans, albo zmniejsz tempo. Jeśli te proste rozwiązania nie pomogą, powinnaś

Re: Jeśli nie pracujesz jako górnik dołowy, to

intensywnych treningach trzy razy w tygodniu (treningi siłowe), -od 1,7 do 1,8 – przy intensywnych treningach siłowych i aerobowych częściej niż trzy razy w tygodniu. Wartość dla płci: -150 gdy jesteś kobietą, -0 gdy jesteś mężczyzną. Na przykład kobieta ważąca 60 kg, ćwicząca jogging rekreacyjnie trzy

Re: Nie poznają mnie..

, otręby, płatki owsiane . Unikaj gotowych musli ( zazwyczaj mają dużo cukru), platki czekoladowe odpuść. Uprawiaj sport, na początek przez pol roku spacery szybkim krokiem- podziałają jak trening aerobowy. 13 kg to jeszcze nie jest bardzo dużo do zrzucenia. Nie wolno Ci głodować, jedz tylko zdrowiej

Re: gosia

Dieta działa! Od lutego do lipca schudłam 10 kg ale nie spadek wagi jest dla mnie najwazniejszy. Moją motywacją był wiek metaboliczny ktory spadl o 9 lat. Cudownie sie czuje. Dieta może byc kierowana dla osób leniwych bo nie wymaga sie przy niej żadnych treningow silowych czy aerobowych. Naszą

Przeczytaj więcej o zdrowiu:

Ból pleców

Powiedz, gdzie i jak boli, podpowiemy, dlaczego

Naturalne dopalacze

Dodają energii, przywracają świeżość umysłu, usuwają zmęczenie

10 zawodów

które najczęściej prowadzą do depresji. Strzeż się!