Wszystko o:

co obniża potas

kaole

Batat - więcej niż słodki ziemniak?

Batat - więcej niż słodki ziemniak?

Ma o połowę więcej składników odżywczych niż ziemniak, obniża ciśnienie i pomaga regulować poziom cukru we krwi. Dzięki zawartości żelaza wspiera procesy krwiotwórcze, za sprawą potasu kontroluje gospodarkę elektrolitową organizmu. Mimo zalet i ewidentnej przewagi nad rodzimym kartoflem, jest u nas mało popularny, a szkoda.

Szpinak bogaty w żelazo? Wcale nie! Ma jednak inne zalety

Owiany złą sławą szpinak wraca do łask. Może przetworzony szpinak nie wygląda na talerzu zbyt pięknie, ale za to jest tak zdrowy, że jego mało zachęcająca barwa i konsystencja idą w niepamięć.

Śliwki suszone mają najwięcej antyoksydantów wśród owoców. A to jeszcze nie wszystko

Słodka, zdrowa, o przyjemnej konsystencji. Tak, to ona, śliwka suszona, owoc, którego nie powinno zabraknąć w codziennym jadłospisie. Podobno śliwki suszone nie cieszą się wśród Polaków powodzeniem. Wielka szkoda!

Kasza bulgur - więcej niż kasza?

Kasza bulgur - więcej niż kasza?

- drobno, średnio i gruboziarnistej. Dołącz do Zdrowia na Facebooku! Kasza bulgur to niezwykle cenne źródło potasu, magnezu, wapnia oraz sodu. Pierwszy z pierwiastków, potas ma szczególne znaczenie dla serca. Obniża ciśnienie a w czasie dużego wysiłku fizycznego sprawia, że pracuje ono szybciej

Pistacje: jedz nie tylko dla przyjemności

Pistacje: jedz nie tylko dla przyjemności

-naczyniowego, czyli głównej przyczyny zgonów w Polsce. Znakomity wpływ na serce mają nie tylko dobre tłuszcze, ale także całkiem sporo potasu (ponad 1000 mg w 100 g). Więcej na ten temat Pistacje mają niski indeks glikemiczny (IG=15), więc, chociaż słodkie, wskazane są dla diabetyków. Inne, również

Pomidor - czerwona siła. Ten smaczny antyoksydant jeszcze cię zaskoczy

Pomidor - czerwona siła. Ten smaczny antyoksydant jeszcze cię zaskoczy

pomidor to aż 60 procent naszego dziennego zapotrzebowania na witaminę C i 25 procent zapotrzebowania na witaminę E. Pomidory zawierają także potas, wapń, magnez i żelazo. Pomidory i odchudzanie 100 gramów pomidorów to tylko 15 kilokalorii. Zawarty w nich błonnik reguluje pracę układu pokarmowego oraz

Ryby - nie tylko dla zdrowego serca

Ryby - nie tylko dla zdrowego serca

mózgu i usprawniają połączenia między komórkami nerwowymi, zapewniają prawidłowy wzrost, regulują pracę nerek i wątroby , przyśpieszają gojenie ran, chronią przed zakażeniami, obniżają poziom "złego" cholesterolu . Co za dużo, to nie zdrowo Konieczny jest jednak umiar. Dlaczego? W

Masz apetyt na czekoladę? Twój organizm potrzebuje magnezu! Zdrowe zamienniki śmieciowego jedzenia

Masz apetyt na czekoladę? Twój organizm potrzebuje magnezu! Zdrowe zamienniki śmieciowego jedzenia

naszego układu nerwowego, magnez i witaminy z grupy B. Najwięcej wartości odżywczych dostarczy ci świeży słonecznik. Dostępny przez cały rok słonecznik łuskany najlepiej uprażyć. Czekolada: znakomite źródło magnezu? Znamy co najmniej 5 lepszych, zdrowszych źródeł Ciągły apetyt na coś słodkiego to

Cukinia - potencjał zdrowotny i kulinarny. Dowiedz się, dlaczego cukinia podbija nasze kuchnie

Cukinia - potencjał zdrowotny i kulinarny. Dowiedz się, dlaczego cukinia podbija nasze kuchnie

. W praktyce – gdy mówimy o cukinii, mamy na myśli zielone warzywo w kształcie przerośniętego ogórka, a gdy o kabaczku – roślinę okrąglejszą o kolorze seledynowym lub jasnożółtym. Trafiają się również okazy pasiaste. Nieważne, jak mówisz na to warzywo – ważne, co ma w środku. Cukinia

Gruszka - jedz miąższ, nie zaniedbuj skórki. Te zalety gruszki warto znać

Gruszka - jedz miąższ, nie zaniedbuj skórki. Te zalety gruszki warto znać

nie brakuje. Zawiera witaminę C, B6, A, E i K. Oprócz tego obfituje w kwas foliowy, wapń, żelazo, magnez, fosfor, sód i cynk . Ma mnóstwo potasu i sporo błonnika. Gruszka przeciwko chorobom Regularne jedzenie gruszek obniża ryzyko zachorowania na raka. Zawarty w gruszkach błonnik zawiązuje wtórne

Kiszonki: bogactwo smaku i zdrowia nie tylko zimą

Kiszonki: bogactwo smaku i zdrowia nie tylko zimą

Zbyt duża ilość potasu we krwi

upośledzeniem funkcji nerek lub działaniem niepożądanym przyjmowanych leków - w takiej sytuacji wskazana jest hospitalizacja (nie tylko w celu leczenia, ale również diagnostyki) i dalsza opieka nefrologiczna. Próba obniżania poziomu potasu domowymi sposobami (głównie dietą ubogopotasową) będzie likwidowała

Nie znalazłeś tego, czego szukasz? Zapytaj użytkowników

Re: Sposób na cholesterol

Nie ma lepszego sposobu na podbudowanie cholesterolu egzogennego, i to LDL, niż tłuszcze trans, zawarte m.in w margarynach - tłuszczach utwardzanych chemicznie. To co ona takiego w sobie ma, ta margaryna, że obniża cholesterol, może - chyba statyny?! Wychodzi na to, że przemysł spożywczy bije na

Re: Proszę o pomoc

Suplementacja B12 może obniżać potas. Nie masz wyjścia jak brać jedno i drugie, najlepiej w odstępie czasowym. I bierz magnez. Letrox może pomagać się wchłaniać.

Laxoberal nie zawiera potasu

na dodatek obniża poziom potasu w organiźmie. Ponadto środków przeczyszczających nie wolno brać przez dłuższy czas, pogarszają pracę jelit.

Re: Mam jeszcze jeden problem..

A moze elektrolity do picia po prostu? Napoje dla sportowców? Lub delikatniej - trochę więcej soli do jedzenia (sód) lub woda wysokosodowa, a na potas to pomidory. Ale potas obniża ciśnienie, wiec na to uważaj.

Re: Coś dla ciała czyli zdrowa kąpiel

? Pasternak ? łatwo go pomylić z pietruszką, ale jest od niej słodszy. Ma więcej skrobi i z powodzeniem zastępuje ziemniaki. Źródło witaminy C, białka, pektyn i błonnika. Zawiera też: magnez, wapń, żelazo, potas, witaminy A, PP i E. Obniża ciśnienie krwi, działa przeciwbólowo, antyreumatycznie i

Re: Zapraszam na zbiory - moje truskawki

pomidory przepisywać na receptę. Dlaczego? Bo to bogactwo potasu, który ma działanie moczopędne i dzięki temu obniża ciśnienie krwi.

Re: Zagrajmy w pomidora:)

pomidory przepisywać na receptę. Dlaczego? Bo to bogactwo potasu, który ma działanie moczopędne i dzięki temu obniża ciśnienie krwi.

Hiperkaliemia

na Wikipedii widnieje informacja że wapń nie obniża poziomu potasu jeno chroni serce przed arytmiami

Re: I tydzień

B12 obniża poziom potasu. -- forum.gazeta.pl/forum/f,246288,Tezyczka_utajona_.html

bb, skoki ciśnienia i nowe wyniki

1,68 97% Ft3 2,53 22% Potas 4,15 Wapń 2,45 Kwas foliowy 8,75 wit. D z listopada 55,79 (biorę 5 tys. co drugi dzień) Czuję że mój organizm inaczej funkcjonuje - raczej gorzej. Jednak z powodu przyjmowania różnych antybiotyków obawiałam się o wchłanianie tyroksyny - jak widać Ft

Przeczytaj więcej o zdrowiu:

Ból pleców

Powiedz, gdzie i jak boli, podpowiemy, dlaczego

Naturalne dopalacze

Dodają energii, przywracają świeżość umysłu, usuwają zmęczenie

10 zawodów

które najczęściej prowadzą do depresji. Strzeż się!