Wszystko o:

co zjeść niskokalorycznego

JW

Odchudzasz się? Poznaj najmniej kaloryczne produkty

Odchudzasz się? Poznaj najmniej kaloryczne produkty

Najmniej kaloryczne produkty to podstawa większości diet odchudzających. Ich zaletą jest głównie to, że można się nimi najeść, a przy okazji uniknąć nadmiaru kalorii. Warto wiedzieć, jakie produkty mają najmniej kalorii, a jakich artykułów spożywczych podczas odchudzania lepiej unikać. Listę niskokalorycznych produktów powinny poznać przede wszystkim osoby, które mają skłonności do podjadania pomiędzy posiłkami, co bardzo często przyczynia się do wzrostu wagi. Wiedza o tym, jakie produkty można jeść bez obawy o utratę wymarzonej sylwetki pozwoli zamienić słodycze i inne tuczące przekąski na coś zdrowego.

Ośrodek głodu i sytości. Gdzie się znajduje i jakie pełni funkcje?

Głód oraz uczucie sytości zaczyna się w głowie. W ludzkim mózgu znajduje się ośrodek, który reguluje to kiedy musimy coś zjeść, a kiedy czujemy się już najedzeni. Gdzie znajduje się ośrodek głodu i sytości oraz na czym polega jego działanie?

Owoce kokietek już są. Czereśnie w sprzedaży!

Pojawiły się nieśmiało, w sieciowych sklepach i na straganach, obok truskawek. Odstraszają jeszcze smakiem (czasem kwaśne), marną wielkością i ceną. Warto jednak już teraz sobie przypomnieć, za co je kochamy.

Dieta czy ćwiczenia? Ekspert z 30-letnim doświadczeniem rozwiewa wątpliwości

Dieta czy ćwiczenia? Ekspert z 30-letnim doświadczeniem rozwiewa wątpliwości

tłuszczowej. Dołącz do Zdrowia na Facebooku! >> Odwieczny dylemat, "co działa lepiej", postanowił rozwiać specjalista w dziedzinie nauki o wychowaniu fizycznym, profesor Philip Stanforth z uniwersytetu w Teksasie. Cytowany przez serwis "Science Alert" ekspert z 30-letnim

Fakty i mity o grzybach

Fakty i mity o grzybach

, buta może cię zgubić. Do pomyłek dochodzi co roku. Ofiarami zwykle są dzieci. 20-30 proc. z nich umiera, pozostałe wymagają skomplikowanego leczenia, czasem przeszczepu wątroby ( wszystko na ten temat ). Przypominamy najważniejsze mity (i fakty) o grzybach. Banalne? A jednak warto przypominać. 1

Najlepsze źródła błonnika: korzystaj z nich rozsądnie

Najlepsze źródła błonnika: korzystaj z nich rozsądnie

: fasolka szparagowa. Ciężka broń: groch Jeśli fasola jest dla ciebie zbyt ciężka, sięgnij po fasolkę szparagową , co prawda ma mniej błonnika niż poprzedniczka - 4 g w 100 g - ale możesz jej zjeść więcej, jest niskokaloryczna, pomaga obniżyć poziom złego cholesterolu i dba o zdrowie pań w przełomowych

Owocowa przekąska - modny i zdrowy dodatek do Twojej diety

Owocowa przekąska - modny i zdrowy dodatek do Twojej diety

zastanawiać i głowić co zjeść podczas krótkiej przerwy w pracy, na spotkaniu, czy też w drodze do domu. Poręczne butelki w soczystych kolorach z równie soczystą zawartością z pewnością dodadzą szyku oraz sprawdzą się w roli letniego, modnego dodatku do stroju oraz Twojej diety. Zainspiruj się! Nie zajadaj

Odchudzanie bez diety? Sprawdź, jak to zrobić

Odchudzanie bez diety? Sprawdź, jak to zrobić

weekend? Czemu nie? Ważne, żebyś o zjedzeniu czegoś, co lubisz, nie myślał jak o grzechu, a smakowaniu życia. To ci się przyda: ABC nadwagi i otyłości Jedz i chudnij - niezawodne triki, dzięki którym zjesz mniej Wielokrotnie mamy błędne przeświadczenie o tym, ile tak naprawdę powinniśmy jeść

Sto lat, a może i więcej... Przepisy na długowieczność

Sto lat, a może i więcej... Przepisy na długowieczność

Okazuje się, że chorzy, u których diagnozuje się raka, bardzo często charakteryzują się podobnym usposobieniem. Co ich łączy? Ponoć uległość, brak asertywności i tendencja do tłumienia emocji. To sprzyja depresji, a ta jest zabójcza. Odpowiednia dieta, aktywność fizyczna i brak stresów: to

Lubisz czekoladę, owoce, mięso? Zobacz, o jakiej porze dnia należy je jeść

Lubisz czekoladę, owoce, mięso? Zobacz, o jakiej porze dnia należy je jeść

zjedz zatem owsiankę z pokruszonymi kostkami czekolady. Nie ma chyba przyjemniejszego sposobu na dbanie o swoje zdrowie. Jednak nawet najzdrowsza czekolada ma sporo kalorii. Jedna kostka to ok. 30 kcal, a jak dobrze wiemy, rzadko na jednej się kończy. Zatem unikaj jej popołudniową porą. ZOBACZ TEŻ

Walka z otyłością

jak myślałem, że jedna osoba mi choć w części pomoże to kontakt się urwał i zostałem dalej sam. Obecnie jestem na diecie niskokalorycznej przez większość dni w tygodniu wytrzymam, ale czasami nie dam rady i nie patrzę wtedy na kalorie a później cierpię. Najgorsze, że nie potrafię utrzymać później

Nie znalazłeś tego, czego szukasz? Zapytaj użytkowników

Re: czy można zapraszać tylko na kawę/herbatę?

Nie wypada nic nie podać do kawy/herbaty, ani siedzieć nic nie jedząc. Należy przygotować niskokaloryczną przekąskę/deser, któy możesz zjeść zarówno Ty jak i gość. Sałatka owocowa, galaretka lub budyń na stewi zamiast cukru, mus z truskawek, mini wafelki ryżowe, suszone plastry jabłek

Re: dieta IF, czyli głodówka przerywana

Ja nie kombinuję z dietami, pilnuję bilansu kalorycznego. Jeżeli danego dnia planuję zjeść pizzę czy schabowego z ziemniakami, to na śniadanie i kolację komponuję sobie niskokaloryczne posiłki. Jeśli obiad to kasza z kotletem drobiowym, to wtedy śniadanie bardziej kaloryczne. -- Chciałabym się

Re: Poezja - tylko twórczość własna

Zjem coś niskokalorycznego, koniecznie bezglutenowego. Bez konserwantów i na własnym zakwasie. Jak się chce - wszystko da się.

możesz dodać do pasztetu,

można podzielić zamrożony ostrym nożem na mniejsze porcje. Albo raz zgrzeszyć i zjeść wszystko od razu, nie umrzesz. W sumie jest niskokaloryczny, tylko ten cholesterol, dwa razy więcej niż w żółtku.

Re: dieta IF, czyli głodówka przerywana

jak u zawodowego sportowcy. ;-) Ale naprawdę nic nie stoi na przszkodzie by jeść w dzień tego wieczornego treningu inaczej. Planując tzy posiłki na przykład i przed treningiem zjeść na przykład posiłek białkowy, nieobciążajacy brzuch. Albo w ogóle przesunąć wszystko w stronę wieczoru skoro trenujesz

Re: Chodzę, chodzę i nic :(

tereska.z.bombaju napisała: > Ale ja jem. Nie mam broń boże zadatków na anorektyczkę. Po prostu jadam małe il > ości a często. Nie jadam tych niezdrowych. Ograniczam wchłaniane kalorie do teg > o co muszę zjeść. Co najwyraźniej u ciebie NIE działa. Co nie jest żadną sensacją, bo

Re: Schudłam 18 kg !

> nie ma czegoś takiego jak jedzenie do syta na diecie - zje objętościowo tyle co zwykle ale o małej ilości kalorii i ssawa murowana Nieprawda. Ważne jak jest zbilansowany posiłek. Jeśli zjesz posiłek złożony głównie z węglowodanów to na bank poczujesz ssanie w żołądku po 2-3 h. Jeśli zjesz

Re: Moja córka jest gruba i nie radzę sobie z tym

aspartamem i zajadała "niskokalorycznymi" ciastkami. Radziłbym Ci zweryfikować czy faktycznie Wasz sposób żywienia jest właściwy, czy w diecie nic nie brakuje. Moje dzieci jak zjedzą na śniadanie muchę owsianki z łyżką syropu klonowego to apetyt na słodkie mają zaspokojony na długo. Choć widzę, że i tak nie

Re: No to menu do oceny...

bez podanych dokładnie miar ile czego zjadłaś zachodzi podejrzenie że to jest normalny dzienny jadłospis, a nie dieta niskokaloryczna, 3 łyżki płatków owsianych a 6 to jest różnica, tak samo ile makaronu ryżu jesz, ile tłuszczu używasz do sosu, jak kurczaka rybę przygotowujesz, wszystko w

Re: zaniedbana kobieta

Wyobraź sobie, że byłam u dietetyka i to nie raz. Wyobraź sobie, że jak wiele kobiet jem niewiele kalorii, żeby schudnąć (ok 1300), a jak sobie raz na czas pozwolę np. na lody, muszę to od razu odpracować. Każdy stracony kilogram to dla mnie ciężka praca. Od lat nie zjadłam bułki...Nie jestem gruba

Przeczytaj więcej o zdrowiu:

Ból pleców

Powiedz, gdzie i jak boli, podpowiemy, dlaczego

Naturalne dopalacze

Dodają energii, przywracają świeżość umysłu, usuwają zmęczenie

10 zawodów

które najczęściej prowadzą do depresji. Strzeż się!