Wszystko o:

co zjeść niskokalorycznego

materiały prasowe

Owocowa przekąska - modny i zdrowy dodatek do Twojej diety

Owocowa przekąska - modny i zdrowy dodatek do Twojej diety

Sezon wiosenno-letni jak co roku obfituje w przeróżne kolorowe dodatki. Torby, biżuteria czy też buty są uzupełnieniem modnej kolorowej stylizacji. Jednak, aby świetnie wyglądać nie wystarczą jedynie modne stroje. Czas wakacji w szczególny sposób motywuje do zdrowego, a także mądrego odżywania. Każdy chce zachwycić świetną figurą podczas lata! Z pomocą przychodzi Fruktajl - owocowa przekąska od Tymbarku. Pomoże zachować zgrabną figurę i zdrowy, piękny wygląd skóry.

Sto lat, a może i więcej... Przepisy na długowieczność

Jeden niezawodny eliksir młodości nie istnieje, a to czy dożyjesz setki w pewnym stopniu zależy od genów. Zarazem: o długości życia decydujemy głównie sami, na każdym jego etapie. Zawsze opłaca się wprowadzać zmiany na lepsze

Fakty i mity o grzybach

By uniknąć śmiertelnego zatrucia, właściwie wystarczy nie jeść grzybów, które pod kapeluszem mają blaszki. To jednak za mało, by ich spożywanie było w pełni bezpieczne. Jak zatem jeść, żeby nie żałować? Przypominamy najważniejsze mity i fakty o grzybach

Nadchodzą owoce kokietek: czereśnie już w sprzedaży!

Nadchodzą owoce kokietek: czereśnie już w sprzedaży!

błonnikiem (1,3 g na 100 g), a raczej zawartych w nich witamin: C, A i co najmniej kilku z kompleksu B. To, oczywiście, znowu nie są jakieś olbrzymie ilości, ale na pewno nie do pogardzenia. Pół kilograma czereśni pokryje przeciętne zapotrzebowanie na witaminę C. To tak dużo do zjedzenia? Czereśnie, a co z

Wielkość porcji: sprawdź, czego jesz za dużo, a czego za mało

Wielkość porcji: sprawdź, czego jesz za dużo, a czego za mało

Warzyw nie powinniśmy sobie żałować. Nie dość, że w większości są niskokaloryczne, to jeszcze dostarczają cennych składników mineralnych i witamin. "Zakłada się, że powinniśmy spożywać co najmniej 5 porcji warzyw dziennie. Jedna porcja nie zawsze oznacza jedną sztukę. Wyznacznikiem jest

Świąteczne menu: smaczne i zdrowe? Wystarczy znać parę trików

Świąteczne menu: smaczne i zdrowe? Wystarczy znać parę trików

Ryba słodkowodna , półtłusta, jeden filet (170 g) gotowany/pieczony to około 275 kcal, 39 g białka, 12 g tłuszczu, ale co istotne - to źródło dobrych tłuszczy z grupy omega-3 i omega-6 (NNKT), które wykazują działanie profilaktyczne chorób cywilizacyjnych taki jak: nadciśnienie, miażdżyca, chorób

JABŁKA - 10 powodów, dla których warto je jeść

JABŁKA - 10 powodów, dla których warto je jeść

Szczyt sezonu jeszcze przed nami, ale na straganach pojawiły się już jabłka "prosto z drzewa". Dołącz do Zdrowia na Facebooku! 1. Jabłka skutecznie walczą z cholesterolem Wystarczy każdego dnia zjeść 1-2 duże jabłka, by obniżyć stężenie niechcianego cholesterolu LDL o kilka procent i

Jak odchudzić mężczyznę? Zmotywuj go mądrze!

Jak odchudzić mężczyznę? Zmotywuj go mądrze!

udział. Fakt, on jest dorosły i wie, co robi, jednak zazwyczaj po prostu zjada to, co podsuniesz mu pod nos lub co znajdzie w lodówce. Nieważne, czy jest znerwicowanym człowiekiem korporacji, typem brata łaty czy miłośnikiem domowych obiadków. Czas na zmiany. Nie chodzi przecież tylko o to, by lepiej się

7 porcji warzyw i owoców dziennie, czyli ile rzeczywiście powinniśmy ich jeść?

7 porcji warzyw i owoców dziennie, czyli ile rzeczywiście powinniśmy ich jeść?

niskim kosztem kalorycznym zaopatrzają organizm w sycący błonnik (zjemy mniej), który działa na układ pokarmowy niczym naturalna szczoteczka - wymiata z niego wszystko co niepotrzebne, dzięki czemu usprawnia metabolizm. Poza błonnikiem kryje się w nich cała masa antyoksydantów, substancji pomagającymi

Grzybiarze ruszyli do lasów. Będą ofiary?

Grzybiarze ruszyli do lasów. Będą ofiary?

), o charakterystycznym gorzkim smaku. Ponieważ młode egzemplarze bywają mylone z borowikiem szlachetnym, czasem trafia do koszyka, a wreszcie na stoły. Jeśli go zjemy (co mało prawdopodobne - jego smak jest tak intensywny, że psuje całe danie, nie da się tego jeść), grożą nam problemy żołądkowe

Walka z otyłością

jak myślałem, że jedna osoba mi choć w części pomoże to kontakt się urwał i zostałem dalej sam. Obecnie jestem na diecie niskokalorycznej przez większość dni w tygodniu wytrzymam, ale czasami nie dam rady i nie patrzę wtedy na kalorie a później cierpię. Najgorsze, że nie potrafię utrzymać później

Nie znalazłeś tego, czego szukasz? Zapytaj użytkowników

Re: Poezja - tylko twórczość własna

Zjem coś niskokalorycznego, koniecznie bezglutenowego. Bez konserwantów i na własnym zakwasie. Jak się chce - wszystko da się.

Re: No to menu do oceny...

bez podanych dokładnie miar ile czego zjadłaś zachodzi podejrzenie że to jest normalny dzienny jadłospis, a nie dieta niskokaloryczna, 3 łyżki płatków owsianych a 6 to jest różnica, tak samo ile makaronu ryżu jesz, ile tłuszczu używasz do sosu, jak kurczaka rybę przygotowujesz, wszystko w

Re: zaniedbana kobieta

Wyobraź sobie, że byłam u dietetyka i to nie raz. Wyobraź sobie, że jak wiele kobiet jem niewiele kalorii, żeby schudnąć (ok 1300), a jak sobie raz na czas pozwolę np. na lody, muszę to od razu odpracować. Każdy stracony kilogram to dla mnie ciężka praca. Od lat nie zjadłam bułki...Nie jestem gruba

Re: u mnie jeszcze teraz swieci slonce

angazetka napisała: > W jakim świecie pasztet z fasoli jest niskokaloryczny? ;) A nie lepiej zamiast pasztetu z fasoli - ciężkostrawnego i kalorycznego zjeść po prostu warzywa na parze do jajek z chrzanem? Jeśli tak naprawdę chcecie się odchudzać, a nie tylko udawać? Pić dużo wody, ruszać

Re: Dieta a migrena

Moja rada - zacznij jeść więcej rano i w pracy. Obiad, a właściwie kolacja o 18 może zostać jaka jest, ale do 17-tej musisz zjeść więcej. Dorzuć do sałatki coś sycącego, bułkę z szynką, albo nawet dwie. I wyrzuć te głupie snickersy. Spróbuj zjeść coś białkowego, jak zacznie boleć cię głowa. I jedz

Re: Jak "podrobic" smak majonezu?

Jeśli zmieszasz majonez niskokaloryczny (350kcal/100g) z jogurtem greckim (130kcal/100g) w proporcji 1:1, uzyskasz sos o kaloryczności 240cal/100g. Inna sprawa, ze będzie to raczej nędzny substytut, ale pytanie jest z serii 'jak zjeść ciasteczko i mieć szczupłą talię?' ;) -- dont hejt de pleja

Re: świąteczne ciasto bez wyrzutów sumienia

sytuacji naprawdę zrobi ci lepiej JEDEN kawałek zwykłego ciasta, bo będziesz miała świadomość, że JEDEN i koniec. A jeśli upieczesz sobie blachę "dietetycznego", zjesz ją cała, bo będziesz sobie wmawiac, ze "zdrowe" i "dietetyczne". Żadne ciasto nie jest dietetyczne i niskokaloryczne, po dawce cukrów

Re: Mały głodomór

Mam to samo z synem, też właściwie od rozpoczęcia rozszerzania diety (od połowy 5 miesiąca) chciał zjadać duże porcje i zastanawiałam się czy nie powinnam ich jakoś ograniczyć. Doszłam do wniosku, że owoce i warzywa, czyli główne składniki jego diety, są na tyle niskokaloryczne, że nie ma problemu

Re: a ten francuz ????

Zjedz jakies warzywa niskokaloryczne (np. kapusta pekinska + pomidor), moga byc gotowane ale bez okraszania czymkolwiek (kalafior, kalarepa, brokul).

Re: tyję

czegos do zjedzenia. Jesli juz biore do pracy kanapke to biore ze soba tez zupe jarzynowa (duzo warzyw, ok. 50g masla na 3-4l zupy). Do zupy mozna dac piers z kurczaka albo kawalek bialej ryby, w tym ugotowac, dorzucic ryzu, kaszy bulgur czy jaglanej albo nawet ziemniaka i masz zdrowy i niskokaloryczny

Przeczytaj więcej o zdrowiu:

Ból pleców

Powiedz, gdzie i jak boli, podpowiemy, dlaczego

Naturalne dopalacze

Dodają energii, przywracają świeżość umysłu, usuwają zmęczenie

10 zawodów

które najczęściej prowadzą do depresji. Strzeż się!