Wszystko o:

problemy z potencja po 40

wizu

Jak czytać i rozumieć próby wątrobowe (AlAT, AspAT)?

Jak czytać i rozumieć próby wątrobowe (AlAT, AspAT)?

Próby wątrobowe, czasami określane jako badanie krwi AlAT, AspAT, to procedura zlecana przez lekarza w sytuacji, kiedy może on podejrzewać problemy z wątrobą, ale także kłopoty z układem pokarmowym, a nawet z sercem i inne schorzenia.

Grudki perliste prącia - czym są? Na czym polega leczenie?

Grudki perliste pojawiają się samoistnie na obrzeżu żołędzi prącia. Stanowią często przyczynę dużych zmartwień - szczególnie wśród młodych mężczyzn. Przypominają bowiem chorobę weneryczną. Tymczasem nie trzeba się nimi specjalnie przejmować. Grudki perliste prącia pojawiają się u wielu mężczyzn. Co istotne, nie są to groźne zmiany.

Akromegalię widać, jednak niewielu o niej wie. Jak rozpoznać tę groźną chorobę?

Akromegalia to choroba, która ma charakterystyczne objawy, jednak zwykle rozpoznawana jest zbyt późno i skutkuje trwałymi ubytkami na zdrowiu. Co trzeba o niej wiedzieć?

Mężczyzna 50+: czas na drugą młodość czy raczej numerek... do lekarza?

Mężczyzna 50+: czas na drugą młodość czy raczej numerek... do lekarza?

ucieczki w alkohol (zabójcę libido), może nawet doprowadzić do depresji , która jest chorobą zabójczą ( więcej na ten temat ). Zabójcy libido, czyli dlaczego nie mamy ochoty na seks. Czasem wystarczy drobna zmiana... Problemy z potencją? Znajdź przyczynę Zdrowy mężczyzna może cieszyć się seksem

Naturalne odmładzacze - te pokarmy odejmą ci lat

Naturalne odmładzacze - te pokarmy odejmą ci lat

znany z swoich właściwości wspomagających zdrowie skóry. Im ciemniejszy miąższ arbuza, tym więcej tych dwóch drogocennych pigmentów. Owoc dostarczy także cytruliny - aminokwasu sprzyjającego regeneracji mięśni po wysiłku, wspomagającego serce... i potencję. Cytrulina bierze udział w procesie, podczas

Miej serce dla serca. Ważne przysługi

Miej serce dla serca. Ważne przysługi

ciśnienia, poprawia dotlenienie organizmu, niweluje skutki stresu... Miłość fizyczna powinna być na receptę nawet dla osób po zawale. Lekarze przyznają, że pacjenci, którym zależy na życiu seksualnym, są bardziej zdyscyplinowani i w lepszej formie ogólnej. Problemy z potencją? To jeden z pierwszych objawów

Na problemy z potencją zdrada i masturbacja?

Na problemy z potencją zdrada i masturbacja?

przejściowe problemy z potencją. Ważne jednak, żeby w każdym wieku i niezależnie od przyczyny, umieć poszukać dla siebie odpowiedniej pomocy. - Zdrowie seksualne to integracja biologicznych, emocjonalnych, intelektualnych i społecznych aspektów życia seksualnego, koniecznych do pozytywnego rozwoju osobowości

Żyć dłużej, ale zachowując zdrowie i formę. Prof. Veronesi ma przepis na dobrą długowieczność?

Żyć dłużej, ale zachowując zdrowie i formę. Prof. Veronesi ma przepis na dobrą długowieczność?

żywienia według Umberto Veronesi, rys. grafiki.gazeta.pl Starzejemy się wolniej Jeszcze dwa wieki temu śmierć z powodu zawału ok. 40. roku życia była "normą" Dziś ta przesunęła się do 65 lat. Wydłużeniu średniej długości życia towarzyszy przyrost ludności, a to wszystko jest możliwe dzięki

23 sposoby, by rozpalić faceta na nowo? To nie takie proste, ale możliwe

23 sposoby, by rozpalić faceta na nowo? To nie takie proste, ale możliwe

zakresie osłabienia libido, wiązanego (i słusznie!) z ogólnym samopoczuciem, rozrodczością, wiekiem. Mężczyzna, zwłaszcza z pokolenia 40 lat i więcej, kiedy nie chce się kochać, niemal automatycznie podejrzewany jest o romans, ewentualnie problemy ze zdrowiem. Najmłodsi panowie mają jednak już łatwiej

Niektórych minerałów potrzebujemy niewiele, tyle, ile może dostarczyć np.

terapia trwa długo. Czasem przez wiele lat trzeba przyjmować jod w tabletkach i uzupełniać niedobory hormonów.Gdzie szukać jodu- W żywności. Jednak z pożywieniem dostarczamy organizmowi tylko 1/3 dobowego zapotrzebowania na ten pierwiastek. Dlatego powinniśmy używać soli jodowanej. Dania przyprawiamy po

Problem z potencją

Mam 26 lat i mam problemy z potencją. Kochamy się z żoną, ale to jest szybkie - po prostu mam szybki wytrysk. Nie wiem czym to jest spowodowane. Do tego po wytrysku penis od razu opada, robi się miękki przez co nie mogę dać mojej żonie tego, co by pewnie chciała. Proszę o porady jak to

Problem skórny

Xyzal, Clemastin, potem Oxycort potem jakiś antybiotyk w maści nic nie działa po Flicinarze schodzi, ale jak przestaje smarować znów jest. Najgorzej wygląda moja twarz jest w strupach. Mam 40 lat jestem kobietą od dziecka mam niewielką anemie. Niestety bez obejrzenia zmian, przeprowadzenia dokładnego

Problemy z erekcją

wymienia się przyczyny psychogenne, wśród których można wymienić stres, namiar pracy, obawę przed stosunkiem, osłabienie więzi między partnerami.Osłabienie potencji może być również związane z zaburzeniami krążenia i problemami neurologicznymi, które często wywołane są przez miażdżycę oraz cukrzycę. Oprócz

Problemy z jamą brzuszną

rzeczywistością), zaczyna mono boleć mnie brzuch, czasem tak, że trzęsę się z bólu i trwa ok. 30-40 minut, a potem zazwyczaj wymiotuję, lub wypróżniam się, ale bardzo mnie to boli. Czuję później taki ucisk na brzuchu na samym dole ok. 5 cm pod pępkiem. Boli mnie w szczególności jak siedzę oraz poruszam się

Problemy ze wzwodem po czterdziestce a leki psychotropowe

potencji każde z tych działań może być przyczyną Pana dolegliwości. Proponuję więc, aby w pierwszej kolejności żeby zgłosił się Pan do poradni zdrowia psychicznego w celu modyfikacji leczenia. Jeżeli po odstawieniu klorazepatu lub zamianie na lek z innej grupy problem będzie się utrzymywał, wówczas należy

Nie znalazłeś tego, czego szukasz? Zapytaj użytkowników

Re: Jeszcze jedno Babo

Babo, ja sięopieram na badaniach - w tej chwili wielu panów ok. 40 roku zycia miewa problemy z potencją. -- Korcia "droga ekspresowa do serca faceta nie wiedzie wcale przez żołądek...Jest hmmm nieco poniżej .. na mapie- oczywiście :)"

Tarczycaa libido, samopoczucie i potencja

sadzicie o moich wynikach poniżej plus czy ktos mial taki problem i udalo mu sie to libido i potencje przywrocic. Sugestie leczenia tez chetnie przeczytam FSH ? 1,51 norma 1,40-18,10 LH ? 4,98 norma 1,50-9,30 ATG ? 21 norma <60 ATPO ? <28 norma <60 PROLAKTYNA ? 11,7 norma 2,1-17,7 TESTOSTERON

Problemy z tarczyca, ospałość i zaburzenia libido

sadzicie o moich wynikach poniżej plus czy ktos mial taki problem i udalo mu sie to libido i potencje przywrocic. Sugestie leczenia tez chetnie przeczytam FSH ? 1,51 norma 1,40-18,10 LH ? 4,98 norma 1,50-9,30 ATG ? 21 norma <60 ATPO ? <28 norma <60 PROLAKTYNA ? 11,7 norma 2,1-17,7 TESTOSTERON

Re: Antykoncepcja w związku i nie tylko

więc kolego, bo większość facetów w okolicach 40-tki ma pierwsze problemy z potencją, a delikatne lolitki nie bardzo wiedzą, co w takim przypadku się robi.

problemy 40 latka z potencją

niepokoję. Tym bardziej że moim zdaniem ( żona tego nie potwierdza choć nie wiem czy tylko z grzeczności) mój poranny wzwód też nie był taki jak kilkanaście lat temu. Wiem że czas mija. Chciałbym prosić ludzi ok 40 ( ja mam 39) o informacje jak jest u Was. Ile razy możecie się kochać. Ja wiem że ilość

Re: Antykoncepcja w związku i nie tylko

Problemy z potencja to w wieku 40 lat moze maja milosnicy papieroskow i Tigerow. A o zdobywaniu kobiet z takim tradzikiem jak ja mialem, to moglem zapomniec. Czasem ktos jest np. Geniuszem IT i moze byc brzydki jak troll, ale ja bylem zwyklym chlopakiem, co lubil piwko wypic i muzyczki posluchac

Re: Antykoncepcja w związku i nie tylko

. Pisałaś, że niedoświadczona kochanka nie będzie wiedziała co zrobić jeśli u facet pojawią się pierwsze problemy z erekcją. Wiesz co? Jakbym ja miał już w wieku 40 lat problemy z potencją, to bym potraktował jako cios od losu i chyba bym sobie podarował raz na zawsze życie seksualne z powodu utraty męskiej

Re: problemy 40 latka z potencją

nie palę, prowadzę natomiast nerwowy tryb życia, dużo pracuję, nie wysypiam się i uważam że nadużywam alkoholu. Nie jest to jednak patologia, choć ilość wypitego piwa powinienem ograniczyć

Re: problemy 40 latka z potencją

zmierz sobie poziom testoronu we krwi- proste badanie, ok 20 zl, bez skierowania, taki tryb zycia jaki prowadzisz sprzyja obnizeniu poziomu tego hormonu we krwi- mozna to latwo naprawic lekami doustnymi lub zastrzykami. Wizyta u urologa i zbadanie prostaty tez nie zaszkodzi. Opotencje trzeba dbac ja

Przeczytaj więcej o zdrowiu:

Ból pleców

Powiedz, gdzie i jak boli, podpowiemy, dlaczego

Naturalne dopalacze

Dodają energii, przywracają świeżość umysłu, usuwają zmęczenie

10 zawodów

które najczęściej prowadzą do depresji. Strzeż się!