Wszystko o:

tłuszcze przyswajalne

Małgorzata Skorupa

Wspomagacze metabolizmu - składniki, które rozpędzą przemianę materii

Wspomagacze metabolizmu - składniki, które rozpędzą przemianę materii

Prężnie działający układ pokarmowy, który rozprawi się ze wszystkim, co do niego wrzucisz? Bez dodatkowych kilogramów czy problemów gastrycznych? Te składniki zadbają o to, by twój metabolizm działał lepiej niż do tej pory.

Naturalne odmładzacze - te pokarmy odejmą ci lat

To, co jesz, wpływa na to, jak się czujesz i jak wyglądasz - dziś te proste prawdy często zastępują marketingowe obietnice. Tymczasem klucz do młodości drzemie jednak w naturze. A konkretnie gdzie?

Zespół napięcia przedmiesiączkowego - objawy, sposoby łagodzenia

Zespół napięcia przedmiesiączkowego (Premenstrual Syndrome - PMS) - to zespół uciążliwych objawów związanych ze zbliżającą się miesiączką. Symptomy te mogą mieć charakter zarówno obiektywny, jak i subiektywny. Wszystkie znikają, gdy pojawi się menstruacja. Jak objawia się zespół napięcia miesiączkowego? Czy można sobie z nim jakoś poradzić?

Najlepsze i najgorsze połączenia żywieniowe, czyli co jeść razem, a co osobno

Najlepsze i najgorsze połączenia żywieniowe, czyli co jeść razem, a co osobno

( prowitamina A ). Dołącz do serwisu Zdrowie na Facebooku! Więcej o marchwi i jej wpływie na zdrowie Można jeszcze 'ulepszyć' cudowne warzywo. Wystarczy niewielka ilość tłuszczu dodana pod koniec gotowania albo już na talerzu, aby prowitamina zawarta w marchewce , dyni, szpinaku czy brokułach

Ser żółty: warto go jeść?

Ser żółty: warto go jeść?

Od ok. 260 kcal do ponad 350 kcal w każdych 100 gramach produktu. Średnio 20-30 gramów tłuszczu... Trudno sobie wyobrazić dietę redukującą masę, która polecałaby żółte sery. Zarazem: zapiekane z makaronem i pieczywem, do kanapek i jako przekąska do lampki wina... Sery żółte naprawdę są pyszne i

Pokarmy szczęścia, czyli dieta na dobry nastrój

Pokarmy szczęścia, czyli dieta na dobry nastrój

. przeciwstresowych witamin z grupy B , magnezu oraz sycącego i usprawniającego przemianę materii błonnika. Białka, tłuszcze, węglowodany: po co je jeść? Najzdrowsze zboża z glutenem Seks, słońce, słodycze... 3 razy "s", czyli przepis na szczęście? Wszystko przez SEROTONINĘ! Po spożyciu

Białko: TAK, mięso: NIE? To da się zrobić. 9 produktów, które pomogą go dostarczyć

Białko: TAK, mięso: NIE? To da się zrobić. 9 produktów, które pomogą go dostarczyć

pełnowartościowych i łatwo przez nas przyswajalnych białek zalicza się przede wszystkim te pochodzące z mięsa (także drobiu, ryb i owoców morza). Co jednak jeśli go nie jemy? Wciąż mamy wybór, ponieważ wśród innych grup produktów spożywczych znajdziemy i takie, w których nie brak cennych aminokwasów. Czytaj

Zdrowe odżywianie. Obalamy 9 najpopularniejszych mitów

Zdrowe odżywianie. Obalamy 9 najpopularniejszych mitów

źródło energii, dostarczają organizmowi niezbędnych kwasów tłuszczowych, stabilizują narządy wewnętrzne, chronią przed utratą ciepła. W nich rozpuszczają się witaminy A, D, E, K, dzięki czemu stają się przyswajalne przez organizm. Dzienny udział tłuszczów w naszej diecie powinien wynosić ok. 25-30 proc

Dietetyczne triki: które działają, a które nie?

Dietetyczne triki: które działają, a które nie?

schudnąć. Gdy tak robisz, twój organizm zaczyna przetwarzać tłuszcz w energię i produkować związki ketonowe , które mogą być szkodliwe dla mózgu" - ostrzega. Rozwiązanie? Zrównoważone spożywanie produktów o wysokiej zawartości białka - z jednej strony. Oraz dobrych węglowodanów - z drugiej. Białka

Mnóstwo wapnia bez laktozy - gdzie go szukać? [TOP 10 produktów spożywczych]

Mnóstwo wapnia bez laktozy - gdzie go szukać? [TOP 10 produktów spożywczych]

, są również dobrym źródłem zdrowych tłuszczów i magnezu. Choć są smaczne, lepiej nie jeść ich w nadmiarze. Co prawda sporo w nich błonnika (około 9 g na każde 100 g orzeszków), są jednak dosyć kaloryczne. W jednej garści tych niepozornych orzeszków kryje się bowiem około 200 kcal. Żeby spalić taką

Nie znalazłeś tego, czego szukasz? Zapytaj użytkowników

Re: Czy wiesz, że...

węglowodany przekształca w łatwo przyswajalną dla organizmu glukozę, a jej nadmiar w glikogen lub w tłuszcze (które magazynuje),

Re: Czy wiesz, że...

węglowodany przekształca w łatwo przyswajalną dla organizmu glukozę, a jej nadmiar w glikogen lub w tłuszcze (które magazynuje)

Re: Otyłe dziecko, to zaniedbane dziecko?

Jest dokładnie odwrotnie, czekolada zawiera dużo tłuszczu, którego sprawienie trwa, przez co powoli podnosi cukier we krwi. Drożdżowka to prawie sam cukier prosty, szybko przyswajalny, stąd szybki wzrost cukru we krwi (a potem szybki spadek).

Re: Mleko podstawą - jak długo ?

Parówki są zdrowe. I to nawet nie te z najwyższej półki. Zawierają kolagen łatwo przyswajalny i inne związki, których w niby "zdrowych" wędlinach nie ma. To mit, że parówki, salceson, podroby, czy inne kurze łapki, mają tylko tłuszcz i trzeba ich unikać.

Re: Kp a wymioty

Ale to co piszesz nie dotyczy kp. Mleko z piersi nawadnia znacznie lepiej niż woda, ponadto zawiera substancje antybakteryjne, pro- i prebiotyki. Nie mówiąc już o łatwo przyswajalnych cukrach, tłuszczach, białkach, minerałach i witaminach. Poza tym zdarza się, że wymioty są spowodowane tym, że coś

Re: Dieta dr.Dąbrowskiej

Tłuszcze zwierzęce mają niską zawartość omega-6 do tego są łatwo przyswajalne, nie psują się w ekspresowym tempie, tak jak olej lniany, nie robią się toksyczne po zjełczeniu, tak jak olej lniany, zawierają witaminę D a głównym kwasem tłuszczowym nasyconym w smalcu jest kwas stearynowy, który

Re: wsparcia proszę w temacie KP

Dla mnie niesmaczne jest mm. I wcale to jest złośliwe. Kupiłam kiedyś z ciekawości, spróbowałam i moim zdaniem jest bardzo niesmaczne. I nie dziwię się, że dzieci śpią po tym. Mieszanka tłuszczów, soi, syrop glukozowy, wyciągi z ryb i cała masa sztucznych witamin, żelaza, wapnia, które słabo się

Re: Moja Mala Calineczka nie rosnie

Jeszcze jedno - weź pod uwagę, że twoje mleko jest lepsze i tłuszcze niż jakiekolwiek inne jedzenie. Najlepiej przyswajalne, bogate w składniki odżywcze, na czele z probiotykami. Pięciomiesięczne dziecko nie odstawia się samo, coś się musiało zadziałać i jeśli chcesz dalej karmić piersią, to

Re: kasze/kaszki/kleiki

Kasze są źródłem łatwo przyswajalnych białek, tłuszczów, węglowodanów, błonnika oraz witamin i związków mineralny. Są np. wzbogacane żelazem, którego w pewnym momencie karmienia piersią (ósmy miesiąc) zaczyna dziecku brakować. Ja daje mojemu dziecku Sinlac raz dziennie zawiera zelazo, kwas, foliowy

Re: Candida albicana,objawy,skuteczne leczenie

nie jem , bo nie wiadomo co w nich jest. ?------------- Natomiast ważne są w diecie cukry złożone, których jest dużo w warzywach i zbożach bezglutenowych(0.5-1torebki max. na dzień) ?------------- Mięso ,warzywa, tłuszcze jem codziennie. Rozgotowane lepiej są przyswajalne prze organizm (zupy

Przeczytaj więcej o zdrowiu:

Ból pleców

Powiedz, gdzie i jak boli, podpowiemy, dlaczego

Naturalne dopalacze

Dodają energii, przywracają świeżość umysłu, usuwają zmęczenie

10 zawodów

które najczęściej prowadzą do depresji. Strzeż się!