Wszystko o:

tłuszcze przyswajalne

marga, eska

Naturalne odmładzacze - te pokarmy odejmą ci lat

Naturalne odmładzacze - te pokarmy odejmą ci lat

To, co jesz, wpływa na to, jak się czujesz i jak wyglądasz - dziś te proste prawdy często zastępują marketingowe obietnice. Tymczasem klucz do młodości drzemie jednak w naturze. A konkretnie gdzie?

Wspomagacze metabolizmu - składniki, które rozpędzą przemianę materii

Prężnie działający układ pokarmowy, który rozprawi się ze wszystkim, co do niego wrzucisz? Bez dodatkowych kilogramów czy problemów gastrycznych? Te składniki zadbają o to, by twój metabolizm działał lepiej niż do tej pory.

Pokarmy szczęścia, czyli dieta na dobry nastrój

Szczęścia szukać na talerzu - czemu nie? W niektórych produktach żywnościowych aż kipi od naturalnych antydepresantów: magnezu, witamin z grupy B, kwasów tłuszczowych omega-3 i innych. Oto radosne menu na ratunek zszarganym nerwom

Białko: TAK, mięso: NIE? To da się zrobić. 9 produktów, które pomogą go dostarczyć

Białko: TAK, mięso: NIE? To da się zrobić. 9 produktów, które pomogą go dostarczyć

pełnowartościowych i łatwo przez nas przyswajalnych białek zalicza się przede wszystkim te pochodzące z mięsa (także drobiu, ryb i owoców morza). Co jednak jeśli go nie jemy? Wciąż mamy wybór, ponieważ wśród innych grup produktów spożywczych znajdziemy i takie, w których nie brak cennych aminokwasów. Czytaj

Ser żółty: warto go jeść?

Ser żółty: warto go jeść?

Od ok. 260 kcal do ponad 350 kcal w każdych 100 gramach produktu. Średnio 20-30 gramów tłuszczu... Trudno sobie wyobrazić dietę redukującą masę, która polecałaby żółte sery. Zarazem: zapiekane z makaronem i pieczywem, do kanapek i jako przekąska do lampki wina... Sery żółte naprawdę są pyszne i

Dietetyczne triki: które działają, a które nie?

Dietetyczne triki: które działają, a które nie?

schudnąć. Gdy tak robisz, twój organizm zaczyna przetwarzać tłuszcz w energię i produkować związki ketonowe , które mogą być szkodliwe dla mózgu" - ostrzega. Rozwiązanie? Zrównoważone spożywanie produktów o wysokiej zawartości białka - z jednej strony. Oraz dobrych węglowodanów - z drugiej. Białka

Zdrowe odżywianie. Obalamy 9 najpopularniejszych mitów

Zdrowe odżywianie. Obalamy 9 najpopularniejszych mitów

źródło energii, dostarczają organizmowi niezbędnych kwasów tłuszczowych, stabilizują narządy wewnętrzne, chronią przed utratą ciepła. W nich rozpuszczają się witaminy A, D, E, K, dzięki czemu stają się przyswajalne przez organizm. Dzienny udział tłuszczów w naszej diecie powinien wynosić ok. 25-30 proc

Mnóstwo wapnia bez laktozy - gdzie go szukać? [TOP 10 produktów spożywczych]

Mnóstwo wapnia bez laktozy - gdzie go szukać? [TOP 10 produktów spożywczych]

, są również dobrym źródłem zdrowych tłuszczów i magnezu. Choć są smaczne, lepiej nie jeść ich w nadmiarze. Co prawda sporo w nich błonnika (około 9 g na każde 100 g orzeszków), są jednak dosyć kaloryczne. W jednej garści tych niepozornych orzeszków kryje się bowiem około 200 kcal. Żeby spalić taką

Śniadanie dla zestresowanych i osłabionych. Co jeść rano i dlaczego?

Śniadanie dla zestresowanych i osłabionych. Co jeść rano i dlaczego?

. Kubeczek (150g) jogurtu naturalnego to średnio 90 kcal, ten owocowy to zazwyczaj co najmniej 150 kcal (produkty o mniejszej zawartości tłuszczu będą mniej energetyczne, o większej natomiast - bardziej). Wersja bez dodatku cukru i stosunkowo niskiej zawartości tłuszczu (do1,5 proc.) to wersja optymalna

Najlepsze i najgorsze połączenia żywieniowe, czyli co jeść razem, a co osobno

Najlepsze i najgorsze połączenia żywieniowe, czyli co jeść razem, a co osobno

wpływie na zdrowie Można jeszcze 'ulepszyć' cudowne warzywo. Wystarczy niewielka ilość tłuszczu dodana pod koniec gotowania albo już na talerzu, aby prowitamina zawarta w marchewce , dyni, szpinaku czy brokułach, przekształciła się w cenną witaminę A. Sam beta-karoten wzmacnia system odpornościowy

Nie znalazłeś tego, czego szukasz? Zapytaj użytkowników

Re: Dieta dr.Dąbrowskiej

Tłuszcze zwierzęce mają niską zawartość omega-6 do tego są łatwo przyswajalne, nie psują się w ekspresowym tempie, tak jak olej lniany, nie robią się toksyczne po zjełczeniu, tak jak olej lniany, zawierają witaminę D a głównym kwasem tłuszczowym nasyconym w smalcu jest kwas stearynowy, który

Re: wsparcia proszę w temacie KP

Dla mnie niesmaczne jest mm. I wcale to jest złośliwe. Kupiłam kiedyś z ciekawości, spróbowałam i moim zdaniem jest bardzo niesmaczne. I nie dziwię się, że dzieci śpią po tym. Mieszanka tłuszczów, soi, syrop glukozowy, wyciągi z ryb i cała masa sztucznych witamin, żelaza, wapnia, które słabo się

Re: Candida albicana,objawy,skuteczne leczenie

nie jem , bo nie wiadomo co w nich jest. ?------------- Natomiast ważne są w diecie cukry złożone, których jest dużo w warzywach i zbożach bezglutenowych(0.5-1torebki max. na dzień) ?------------- Mięso ,warzywa, tłuszcze jem codziennie. Rozgotowane lepiej są przyswajalne prze organizm (zupy

Re: Leczenie grzybicy

nie jem , bo nie wiadomo co w nich jest. ?------------- Natomiast ważne są w diecie cukry złożone, których jest dużo w warzywach i zbożach bezglutenowych(0.5-1torebki max. na dzień) ?------------- Mięso ,warzywa, tłuszcze jem codziennie. Rozgotowane lepiej są przyswajalne przez organizm (zupy

Re: Zielono mi - jarmuż, seler naciowy, awokado s

Dietetyczka zaleca kurację, której podstawą są zielone koktajle i soki, np. z sałaty, kapusty czy selera naciowego. ?Rośliny te oczyszczają krew dzięki swojej wysokiej zasadowości i niemal identycznemu składowi jak hemoglobina. Dostarczają ciału dobrze przyswajalnych minerałów i świeżej Energii

Re: A może wątek kulinarny IX

Dietetyczka zaleca kurację, której podstawą są zielone koktajle i soki, np. z sałaty, kapusty czy selera naciowego. ?Rośliny te oczyszczają krew dzięki swojej wysokiej zasadowości i niemal identycznemu składowi jak hemoglobina. Dostarczają ciału dobrze przyswajalnych minerałów i świeżej Energii

Re: Moja Mala Calineczka nie rosnie

Jeszcze jedno - weź pod uwagę, że twoje mleko jest lepsze i tłuszcze niż jakiekolwiek inne jedzenie. Najlepiej przyswajalne, bogate w składniki odżywcze, na czele z probiotykami. Pięciomiesięczne dziecko nie odstawia się samo, coś się musiało zadziałać i jeśli chcesz dalej karmić piersią, to

Re: kasze/kaszki/kleiki

Kasze są źródłem łatwo przyswajalnych białek, tłuszczów, węglowodanów, błonnika oraz witamin i związków mineralny. Są np. wzbogacane żelazem, którego w pewnym momencie karmienia piersią (ósmy miesiąc) zaczyna dziecku brakować. Ja daje mojemu dziecku Sinlac raz dziennie zawiera zelazo, kwas, foliowy

Re: Pomocy! Odczytanie wynikow

Sztywność stawów i bóle to od niedoboru D3 ;) - naprawdę bardziej opłacalne i dla portfela i dla organizmu jest przyjmowanie tej witaminy w formie olejowej ( przyswajalna tylko w obecności tłuszczu, przy takiej dawce konieczne jest przyjmowanie wit K2. Badałaś B12? Ten wynik to B12, nie widze

Re: Olej kokosowy ,ktora uzywa? :)

olej odróżnia pasożyta od komórki wątroby? Mądry jest! 4. Coraz więcej osób ceni tłuszcze MCT w odchudzaniu. Dlaczego? Bo organizm zamienia je w energię, zamiast odkładać w postaci tkanki tłuszczowej. JAK JEST: olej MCT ma 15% mniej kalorii niż inne tłuszcze, za to jest doskonale przyswajalny. Cała

Przeczytaj więcej o zdrowiu:

Ból pleców

Powiedz, gdzie i jak boli, podpowiemy, dlaczego

Naturalne dopalacze

Dodają energii, przywracają świeżość umysłu, usuwają zmęczenie

10 zawodów

które najczęściej prowadzą do depresji. Strzeż się!