Wszystko o:

warzywa które mają dużo błonnika

materiały prasowe

Crispy Natural - Chrupiące plasterki truskawki

Crispy Natural - Chrupiące plasterki truskawki

Produkty Crispy Natural powstały z najwyższej jakości warzyw i owoców. Są wytwarzane w innowacyjnej technologii suszenia, dzięki czemu zachowują wysoki poziom składników odżywczych oraz błonnika pokarmowego.

Cała prawda o błonniku pokarmowym

Niemal wszyscy o nim słyszeli, wiedzą, że usprawnia pracę układu pokarmowego i jest zdrowy. A tak konkretnie? Czym np. różni się celuloza od ligniny i czy obie substancje są nam potrzebne? Czy błonnik pochodzący tylko z codziennej diety można przedawkować? Gdzie którego szukać?

Błonnik witalny - środek na lepszą sylwetkę i zdrowie

Błonnik witalny jest naturalnym suplementem diety, polecanym w szczególności dla osób dbających o sylwetkę. To całkowicie naturalna substancja, którą pozyskuje się z dwóch roślin – babki jajowatej i babki płesznik. Błonnik naturalny w diecie to gwarancja m.in. poprawy pracy metabolizmu, oczyszczenia organizmu, a także polepszenia stanu zdrowia. Sprawdź jaka jest cena produktu i opinie na jego temat.

Dieta w zespole jelita nadwrażliwego - co jeść, a czego unikać?

Dieta w zespole jelita nadwrażliwego - co jeść, a czego unikać?

napojów gazowanych. Jak modyfikować dietę przy zaparciach? W okresie występowania zaparć należy zwiększyć ilości spożywanych owoców, warzyw oraz pełnoziarnistych produktów zbożowych, ponieważ naturalnym czynnikiem pobudzającym perystaltykę przewodu pokarmowego jest błonnik pokarmowy. Wraz ze wzrostem

Wspomagacze metabolizmu - składniki, które rozpędzą przemianę materii

Wspomagacze metabolizmu - składniki, które rozpędzą przemianę materii

, przyśpieszając ruchy jelit i zgarnia po drodze niczym miotła zbędne, zalegające substancje. Słowem - robi porządek. Poza tym daje poczucie sytości - w końcu tymczasowo zajmuje miejsce. Znajduje się m. in. w warzywach, owocach, otrębach i zbożach. Błonnik rozpuszczalny w wodzie to przede wszystkim pektyny

Cukier

Cukier

pokarmów i napojów bogatych w cukry. Jedz tak, aby większość kalorii w twojej diecie pochodziła ze zbóż (najlepiej nieoczyszczonych), owoców, warzyw, nisko i beztłuszczowych nabiałów, chudych mięs i substytutów mięsa (soja). Zwracaj największą uwagę nie na dietetyczne napoje i słodycze zjadane pomiędzy

Sezon na szparagi w pełni! Co tak naprawdę w sobie mają?

Sezon na szparagi w pełni! Co tak naprawdę w sobie mają?

ogranicza się jedynie do barwy, a nie do zawartych w nich substancji odżywczych. Dołącz do Zdrowia na Facebooku! Ze względu na niską kaloryczność (w ponad 90 proc. składają się z wody i mają zaledwie 15 kcal w 100g) powinny znaleźć się w menu osób dbających o linie. Ale nie tylko. Dzięki bogactwu błonnika

Brukiew - zapomniane źródło mocy

Brukiew - zapomniane źródło mocy

Brukiew, nazywana też karpielą to warzywo kapustne. Doskonale czuje się w klimacie umiarkowanym. W czasach swojej największej popularności uchodziła nie tylko za doskonały sposób na zaspokojenie głodu. Medycyna ludowa traktowała ją jako remedium na kłopoty żołądkowe i skórne. Jak jest naprawdę

Bób: niewątpliwie pyszny, ale czy zdrowy? Kto nie powinien go jeść?

Bób: niewątpliwie pyszny, ale czy zdrowy? Kto nie powinien go jeść?

Zgrubienie przy odbycie

pracy plus kilka godzin siedzenia na rowerze [dojazdy do pracy], co pewnie sprzyja rozwojowi takich schorzeń. Dietę prowadzę raczej bogatą w błonnik, pełną warzyw i owoców. Czy może to być wczesne stadium ropnia okołoodbytniczego lub żylaków odbytu? Tak, jest to możliwe. Sugeruję wizytę u lekarza

Cholesterol

Jakie produkty skutecznie obniżają zły cholesterol?Do pokarmów najbardziej skutecznych w obniżaniu frakcji LDL cholesterolu (złego cholesterolu) należą przede wszystkim: 1. Pokarmy bogate w błonnik owies (płatki owsiane), jęczmień (kasza jęczmienna), fasola. 2. Ryby powinny być spożywane co

Problem z wydaleniem stolca

błonnika w postaci owoców, warzyw, ziaren i orzechów. Istnieją również środki stosowane w zaparciach o innym mechanizmie niż laktuloza (zmiękczające stolec, działające poślizgowo) - proszę zapytać swojego lekarza rodzinnego o możliwość włączenia dodatkowego leku.Przy tak długotrwałej chorobie, jeżeli

Rozpoznanie rzekomo błoniaste zapalenie jelit

małych posiłków opartych na lekkostrawnych potrawach zawierających małą ilość błonnika (banany, ryż, ziemniaki, gotowane warzywa, makaron). Należy ostrożnie wprowadzać do diety nabiał a także unikać pokarmów smażonych, tłustych lub pikantnych.

Jakie produkty dodadzą mi energii?

. Najczęściej słodyczy lub fast food'ów. - do każdego posiłku warto spożywać porcję warzyw. Prócz tego, że zawierają dużo witamin, to także dobre źródło błonnika oraz wody, które sprzyja uczuciu sytości przez wiele godzin. - błonnik zawarty w warzywach, owocach i produktach pełnoziarnistych reguluje poziom

Nie znalazłeś tego, czego szukasz? Zapytaj użytkowników

Re: Duży brzuch - co robię nie tak?

Za dużo błonnika - kasze, chleb razowy, surowe warzywa - błonnik, który nie wchłonął odpowiedniej porcji wody zalega w jelitach

Re: problem z żywieniem

> Warzyw w ogóle nie trzeba tyle jeść, bo składają się głównie z wody i błonnika i nie mają żadnych wartości odżywczych. To sie normalnie nadaje na stopke :D

Re: Co dziś znaczy "ciężkostrawne jedzenie"?

Na różnych stronach dietetycznych są tak nazywano, z powodu właściwości wzdymających i gazotwórczych. Podobno błonnik w warzywach kapustnych jest "ciężki".

Ogranicz owoce do 100 gr dziennie

Pobudzają apetyt , bo zawierają dużo cukrów prostych. O wiele lepiej jest zastąpic je warzywami, które maja duzo błonnika , a wiec hamuja nasze łaknienie , a przy tym są bogactwem witamin i soli mineralnych... Pamietaj , aby nie jeść za dużo - ilościowo na jeden posiłek garść pożywienia

Re: Medycyna naturalna

Po pierwsze: "Dzięki lekom utrzymującym remisję, mam dziecko koloru zielono-przeźroczystego, waga 35/160, włosy lecą jej garściami" Sądzisz, że głodówka w takim przypadku jest wskazana? Po drugie: błonnik, czyli surowe warzywa i owoce, to jest to co szkodzi na chore jelita najbardziej. -- Religia

Re: Jerzy Gronek bioenergoterapeuta

żałuj sobie, wbrew temu , co mowią niektórzy: owoców (zawierają cukry ale te dobre, mają tez błonnik, który reguluje cukier, poza tym mają dużo witamin, wody strukturalnej i antyoksydantów). Nie żałuj sobie warzyw i zieleniny oraz kiszonek, które zbudują ci prawidłową mikroflorę jelit. To od jelit

Re: Jerzy Gronek bioenergoterapeuta

Na większość chorób pomaga przejście na odżywianie wyłącznie roślinne i wprowadzenie jak największej ilości świeżej zieleniny oraz owoców i warzyw, w których są nie tylko witaminy, mikroelementy czy błonnik ale woda strukturalna, która od razu dociera do naszych komórek, odżywia je i oczyszcza

Re: Największe znaczenie w obniżeniu stężenia cho

obniżaniu złego cholesterolu jest błonnik pokarmowy. Jego źródłem są wszystkie owoce (łącznie z suszonymi), warzywa, nasiona strączkowe i produkty zbożowe pełnoziarniste. Warzywa i owoce zawierają też witaminy zwalczające wolne rodniki, takie jak witamina C, E czy beta-karoten. Wolne rodniki

Re: zabiegi na celulit/wyszczuplające

Zero fast foodów, przetworzonego jedzenia i prostych węglowodanów. Sól w ilościach homeopatycznych, dużo wody i błonnika (warzywa, owoce). Rezygnacja z kawy. -- Producentka hormonu szczęścia :-)

Re: problem z żywieniem

No i jak to sobie wyobrażasz? Na śniadanie jeść kalafior albo cukinię? Warzyw w ogóle nie trzeba tyle jeść, bo składają się głównie z wody i błonnika i nie mają żadnych wartości odżywczych. Zjedz kromkę chleba, a zjedz liść sałaty - ciekawe jak długo wytrzymasz na tym drugim. Chyba że tej sałaty

Przeczytaj więcej o zdrowiu:

Ból pleców

Powiedz, gdzie i jak boli, podpowiemy, dlaczego

Naturalne dopalacze

Dodają energii, przywracają świeżość umysłu, usuwają zmęczenie

10 zawodów

które najczęściej prowadzą do depresji. Strzeż się!