Wszystko o:

warzywa które mają dużo błonnika

eska

Ziemniak nie tuczy. Burak nie leczy raka. Seler uspokaja. Jesienne warzywa i ich tajemnice

Ziemniak nie tuczy. Burak nie leczy raka. Seler uspokaja. Jesienne warzywa i ich tajemnice

W przeciwieństwie do słodkich owoców nie tuczą i są zalecane niemal wszystkim. Dostarczają witamin i minerałów, zaopatrują nas w błonnik, usprawniając przemianę materii. Jedz warzywa, będziesz zdrowszy. A dlaczego konkretnie? Które warto bardziej, a które trochę mniej? Czy smaczniejsze są lepsze, czy wręcz przeciwnie?

Crispy Natural - Chrupiące plasterki truskawki

Produkty Crispy Natural powstały z najwyższej jakości warzyw i owoców. Są wytwarzane w innowacyjnej technologii suszenia, dzięki czemu zachowują wysoki poziom składników odżywczych oraz błonnika pokarmowego.

Cała prawda o błonniku pokarmowym

Niemal wszyscy o nim słyszeli, wiedzą, że usprawnia pracę układu pokarmowego i jest zdrowy. A tak konkretnie? Czym np. różni się celuloza od ligniny i czy obie substancje są nam potrzebne? Czy błonnik pochodzący tylko z codziennej diety można przedawkować? Gdzie którego szukać?

Błonnik witalny - środek na lepszą sylwetkę i zdrowie

Błonnik witalny - środek na lepszą sylwetkę i zdrowie

Błonnik witalny – naturalny suplement diety Warzywa, owoce, produkty pełnoziarniste i otręby owsiane – w tych produktach znajdziemy duże ilości błonnika, których potrzebuje nasz organizm. Jednak nie każdego dnia jesteśmy w stanie zapewnić sobie jadłospis składający się z tego typu

Dieta w zespole jelita nadwrażliwego - co jeść, a czego unikać?

Dieta w zespole jelita nadwrażliwego - co jeść, a czego unikać?

napojów gazowanych. Jak modyfikować dietę przy zaparciach? W okresie występowania zaparć należy zwiększyć ilości spożywanych owoców, warzyw oraz pełnoziarnistych produktów zbożowych, ponieważ naturalnym czynnikiem pobudzającym perystaltykę przewodu pokarmowego jest błonnik pokarmowy. Wraz ze wzrostem

Cukier

Cukier

pokarmów i napojów bogatych w cukry. Jedz tak, aby większość kalorii w twojej diecie pochodziła ze zbóż (najlepiej nieoczyszczonych), owoców, warzyw, nisko i beztłuszczowych nabiałów, chudych mięs i substytutów mięsa (soja). Zwracaj największą uwagę nie na dietetyczne napoje i słodycze zjadane pomiędzy

Sezon na szparagi w pełni! Co tak naprawdę w sobie mają?

Sezon na szparagi w pełni! Co tak naprawdę w sobie mają?

ogranicza się jedynie do barwy, a nie do zawartych w nich substancji odżywczych. Dołącz do Zdrowia na Facebooku! Ze względu na niską kaloryczność (w ponad 90 proc. składają się z wody i mają zaledwie 15 kcal w 100g) powinny znaleźć się w menu osób dbających o linie. Ale nie tylko. Dzięki bogactwu błonnika

Wreszcie mamy sezon na strączki. Ktoś się oprze?

Wreszcie mamy sezon na strączki. Ktoś się oprze?

Bób, fasolka szparagowa, wkrótce zielony groszek... Strączki świeże, zielone, pyszne. Ten, kto wierzy, że ich rola to przede wszystkim produkcja gazów w jelitach, grubo się myli. Jedz i dbaj o zdrowie. Warzywa strączkowe to przede wszystkim skarbnica znakomitego białka . Pozwalają dorosłym

Bób: niewątpliwie pyszny, ale czy zdrowy? Kto nie powinien go jeść?

Bób: niewątpliwie pyszny, ale czy zdrowy? Kto nie powinien go jeść?

Zgrubienie przy odbycie

pracy plus kilka godzin siedzenia na rowerze [dojazdy do pracy], co pewnie sprzyja rozwojowi takich schorzeń. Dietę prowadzę raczej bogatą w błonnik, pełną warzyw i owoców. Czy może to być wczesne stadium ropnia okołoodbytniczego lub żylaków odbytu? Tak, jest to możliwe. Sugeruję wizytę u lekarza

Cholesterol

Jakie produkty skutecznie obniżają zły cholesterol?Do pokarmów najbardziej skutecznych w obniżaniu frakcji LDL cholesterolu (złego cholesterolu) należą przede wszystkim: 1. Pokarmy bogate w błonnik owies (płatki owsiane), jęczmień (kasza jęczmienna), fasola. 2. Ryby powinny być spożywane co

Problem z wydaleniem stolca

błonnika w postaci owoców, warzyw, ziaren i orzechów. Istnieją również środki stosowane w zaparciach o innym mechanizmie niż laktuloza (zmiękczające stolec, działające poślizgowo) - proszę zapytać swojego lekarza rodzinnego o możliwość włączenia dodatkowego leku.Przy tak długotrwałej chorobie, jeżeli

Rozpoznanie rzekomo błoniaste zapalenie jelit

małych posiłków opartych na lekkostrawnych potrawach zawierających małą ilość błonnika (banany, ryż, ziemniaki, gotowane warzywa, makaron). Należy ostrożnie wprowadzać do diety nabiał a także unikać pokarmów smażonych, tłustych lub pikantnych.

Jakie produkty dodadzą mi energii?

. Najczęściej słodyczy lub fast food'ów. - do każdego posiłku warto spożywać porcję warzyw. Prócz tego, że zawierają dużo witamin, to także dobre źródło błonnika oraz wody, które sprzyja uczuciu sytości przez wiele godzin. - błonnik zawarty w warzywach, owocach i produktach pełnoziarnistych reguluje poziom

Nie znalazłeś tego, czego szukasz? Zapytaj użytkowników

Re: Duży brzuch - co robię nie tak?

Za dużo błonnika - kasze, chleb razowy, surowe warzywa - błonnik, który nie wchłonął odpowiedniej porcji wody zalega w jelitach

Re: problem z żywieniem

> Warzyw w ogóle nie trzeba tyle jeść, bo składają się głównie z wody i błonnika i nie mają żadnych wartości odżywczych. To sie normalnie nadaje na stopke :D

Re: Co dziś znaczy "ciężkostrawne jedzenie"?

Na różnych stronach dietetycznych są tak nazywano, z powodu właściwości wzdymających i gazotwórczych. Podobno błonnik w warzywach kapustnych jest "ciężki".

Re: Medycyna naturalna

Po pierwsze: "Dzięki lekom utrzymującym remisję, mam dziecko koloru zielono-przeźroczystego, waga 35/160, włosy lecą jej garściami" Sądzisz, że głodówka w takim przypadku jest wskazana? Po drugie: błonnik, czyli surowe warzywa i owoce, to jest to co szkodzi na chore jelita najbardziej. -- Religia

Re: problem z żywieniem

No i jak to sobie wyobrażasz? Na śniadanie jeść kalafior albo cukinię? Warzyw w ogóle nie trzeba tyle jeść, bo składają się głównie z wody i błonnika i nie mają żadnych wartości odżywczych. Zjedz kromkę chleba, a zjedz liść sałaty - ciekawe jak długo wytrzymasz na tym drugim. Chyba że tej sałaty

Re: zabiegi na celulit/wyszczuplające

Zero fast foodów, przetworzonego jedzenia i prostych węglowodanów. Sól w ilościach homeopatycznych, dużo wody i błonnika (warzywa, owoce). Rezygnacja z kawy. -- Producentka hormonu szczęścia :-)

Re: Dla zdrowia

eżeli chcesz pozbyć się dodatkowych kilogramów, warto włączyć koperek ogrodowy do swojej codziennej diety. Zioło przyspiesza metabolizm oraz wspomaga rozbijanie tłuszczu. To niskokaloryczne warzywo (100g zawiera jedynie 50 kcal) posiada dużą ilość błonnika, który nie tylko reguluje proces

Re: Mogę mieć głupie pytanie o dietę?

deficyt kaloryczny to 9,000kcal. A do zrzucenia 3 kg potrzebujesz deficytu 21,000kcal. Awykonalne. Ale - jedząc dużo warzyw i owoców, sporo błonnika, plus jakieś zdrowe białko, jak ryba przyrządzona na parze czy pieczony kurczak, popijając wodą i herbatkami ziołowymi na pewno będziesz miała bardziej

Re: Chudniemy razem ?

Dzięki:) Moja dieta to początkowo MŻ no i pilnowanie stałych pór jedzenia. Potem przeszłam na zdrowe rzeczy. Tzn. starałam się odchudzać potrawy, jeść dużo błonnika, warzyw, owoce do południa. No i kolacja niewielka i wartościowa przed 18. Chyba to wszystko.

Re: Czy ktoś może ocenić moje menu?

błonnika zapycha i faktycznie głodu się nie czuje, ale jeśli błonnika zje się bardzo dużo, to brzuch jest wypchany, ale cały czas czuję głód i muszę zjeść coś słodkiego; poza tym duża ilość warzyw rozciąga żołądek po prostu). Każdy musi znaleźć dietę, jaka mu pasuje. Ja nie mogę żyć bez węglowodanów

Przeczytaj więcej o zdrowiu:

Ból pleców

Powiedz, gdzie i jak boli, podpowiemy, dlaczego

Naturalne dopalacze

Dodają energii, przywracają świeżość umysłu, usuwają zmęczenie

10 zawodów

które najczęściej prowadzą do depresji. Strzeż się!