Wszystko o:

wyniki z glukozy

red.

Glukoza: norma, hipoglikemia, hiperglikemia. Sprawdź swoje wyniki badań i poziom glukozy

Glukoza: norma, hipoglikemia, hiperglikemia. Sprawdź swoje wyniki badań i poziom glukozy

Dzięki analizie biochemicznej krwi można ustalić na ile organizm człowieka funkcjonuje prawidłowo. Stężenie glukozy we krwi dostarcza informacji o metabolizmie cukru oraz potencjalnych chorobach z nim związanych.

Cukrzyca?

Niedawno robiłam sobie badania na enzymy wątrobowe wyniki: ALT-141, g-GT-148, w badaniach serca usg wyszło że mam tachykardię, test obciążenia glukozą wyszedł mi po dwóch godzinach 122gm/dl, mierze sobie cukier glukometrem i czasem wychodzą mi wyniki 129gm/dl, 131gm/dl po posiłku dwie godziny, raz miałam na czczo 126mg/dl, morfologia dobrze. Proszę o pomoc.

Dysfunkcja trzustki?

Mam bóle po lewej stronie i bóle opasujące brzucha .Mam tez wzdęcia . Stolec prawidłowy. Wszystkie organy w USG -prawidłowe. Leczę nerki- miałam białkomocz , zażywam Lozap- 50mg- około roku . Teraz białka brak. Ciśnienie unormowane. Do tego choroba Hashimoto. (euthyrox88). Woje wyniki to amylaza 100(norma 0-112)i glukoza 101 (norma 60-99), HDL-42(norma pow.40), cholesterol 227, trójglicerydy239(norma-do 150), kreatynina 1,09(0,60-0,90). Czy te objawy wyniki wskazują na dysfunkcję trzustki? Proszę o pomoc. Starsza pani -lat 63.

Czym jest kwas mlekowy? Jakie ma zastosowanie?

Czym jest kwas mlekowy? Jakie ma zastosowanie?

Tak naprawdę kwas mlekowy w mięśniach ma zadanie wspierające różnorakie procesy fizjologiczne. Dzięki niemu organizm lepiej znosi obciążenia. Żeby mięśnie mogły pracować, są zaopatrywane w glukozę . Podczas pracy ulega ona rozkładowi. Końcowym produktem rozpadu jest jon mleczanu, który - jeśli nie

Problemy z tarczycą

Odpowiada lekarz Marek Wolski Wyniki mogą sugerować niedoczynność tarczycy. Należy poszerzyć badania o poziomy hormonów tarczycy, powtórzyć badanie TSH, a także badania krwi pod kątem poziomu żelaza, TIBC (zdolność wiązania żelaza) i ferrytyny. Badanie glukozy sugeruje niewłaściwą tolerancję

Glukoza - charakterystyka, funkcje i norma we krwi

Glukoza - charakterystyka, funkcje i norma we krwi

pozwala oznaczyć poziom glukozy w surowicy krwi. Badanie to jest wykonywane na czczo. Nawet jeśli jego wynik jest prawidłowy, każda ciężarna między 24. a 28. tygodniem ciąży powinna przeprowadzić test doustnego obciążenia glukozą (50 g) - po godzinie od wypicia wody z glukozą pobiera się krew i oznacza

Hiperinsulinizm - co to za schorzenie i jak wygląda jego leczenie?

Hiperinsulinizm - co to za schorzenie i jak wygląda jego leczenie?

skurcze mięśni. Hiperinsulinizm - diagnoza Najprostszym sposobem na potwierdzenie lub wykluczenie hipersplenizmu jest badanie krwi z oznaczeniem poziomu glukozy we krwi oraz insuliny. Badanie składa się z dwóch etapów. W pierwszej kolejności badania się stężenie glukozy we krwi na czczo, zazwyczaj wynik

Badanie glukozy we krwi bez nakłuwania. Naukowcy skonstruwali urządzenie wykorzystujące podczerwień

−2,5 μm). Światło z urządzenia pada na skórę pod kątem 60 stopni, natomiast włókno, które odbiera promieniowanie leży płasko na skórze. Wtedy światło odbite od cząsteczek glukozy w tkance uderza we włókno i ulega wzmocnieniu, natomiast inne sygnały zostają odfiltrowane - tłumaczą autorzy

Niektórzy pacjenci z COVID-19 mają niebezpiecznie wysoki poziom cukru. To śmiertelne zagrożenie

Niektórzy pacjenci z COVID-19 mają niebezpiecznie wysoki poziom cukru. To śmiertelne zagrożenie

chorych z normalnym poziomem glukozy. Hiperglikemia stresowa Naukowcy uważają, że wyjaśnieniem może być tzw. hiperglikemia, która pojawia się w wyniku stresu, któremu podlega ciało przechodzące COVID-19. Hiperglikemia to inaczej zbyt wysokie stężenie cukru we krwi, a bywa najczęściej objawem

Paski testowe do glukometru: rodzaje, stosowanie

Paski testowe do glukometru: rodzaje, stosowanie

, aby było ono prawidłowo wykonane należy przestrzegać kilku zasad. Pomiar stężenia glukozy polega na wykonaniu niewielkiego nakłucia na opuszku palca albo płatku ucha, a następnie pobraniu próbki krwi na pasek połączony z glukometrem. Przed pobraniem krwi należy dokładnie umyć ręce (mydłem, które nie

wyniki glukozy

Czy ktoras z was miala wynik po 50 g glukozy zblizony do 140? Jesli tak, czy lekarz cos jej zlecil w zwiazku z tym? Mi wyszlo po godzinie 136 mg/l i w zwiazku z tym ze wyjezdzam na miesiac, nie ebde juz sie widziec z lekarzem.I nie wiem tak naprawde czy powinnam cos z tym zrobic.Diete cukrzycowa

glukoza wynik

odebralam dzis wynik badan krwi...zaskakujaco dobre bo do niedawna czulam sie jak 2 dni przed smiercia... zastanawia mnie jedynie glukoza norma to 3.7-5.8 a u mnie wynik 5.36 miesci sie w normie ale górnej...robi sie cos z tym czy jest ok?

Glukoza wynik

Witam, chciałabym poprosić o pomoc interpretacji wyniku po glukozie 75g - jestem w 28 tygodni ciąży. Oczywiście jestem już zapisana do lekarza na wizytę. Z góry dziękuje za odpowiedzi. na czczo : 87,80 mg/dl po 1godz : 138,00 mg/dl po 2 godz : 175,10 mg/dl

Glukoza - wyniki

Wlasnie odebralam wyniki....krzywa cukrowa na czczo 79 mg/dl z norma od 74 do 106. Czyli w normie...po 50 g glukozy po 1 h...mam 124...czy to jest OK? Nie mam podanych norm obok i nie wiem czy stosuje sie te same co na czczo czy sa inne? Za tydz. ide do lekarza to mu wyniki pokaze...ale nie

Glukoza-wyniki

Dziewczyny moze ktoras z Was bedzie cos wiedziala bo do lekarza ide dopiero w srode. Zrobilam wczoraj test obciazenia 50 g glukozy, wiem ze norma jest70- 110mg/dl a ja ma 50mg/dl do tego podpis ze badanie wykonano dwukrotnie i kilka wykrzyknikow co sugeruje mi ze cos chyba nie tak. Moze ktoras

wynik-glukozy

witam miałam wczoraj test na obciążenie 50g po 1 godz wynik to 79,1 mg\dl mam pytanie czy wynik jest dobry z góry dziękuję za odpowiedz pozdrawiam

Wynik badań glukozy

Wczoraj odebrałam wyniki badań glukozy i tak pierwszy wynik bez obciążenia wyszedł 73 mg/dl (gdzie minimum wynosi 75 a maximum 115) a po obciążeniu po 1h wynik wyszedł 56 mg/dl. Co to znaczy trochę się denerwuję. Proszę o wyjaśnienie jeżeli ktoś się orientuje. Z góry dziękuję. Us

Wyniki badań glukozy

Wczoraj odebrałam wyniki badań glukozy i tak pierwszy wynik bez obciążenia wyszedł 73 mg/dl (gdzie minimum wynosi 75 a maximum 115) a po obciążeniu po 1h wynik wyszedł 56 mg/dl. Co to znaczy trochę się denerwuję. Proszę o wyjaśnienie jeżeli ktoś się oriętuje. Z góry dziękuję. Us

Obciążenie glukozą-wyniki

witajcie,niedawno robiłam sobie to badanie (50 g glukozy). Wynik na czczo wyniósl 72mg%, po godzinie 151 jednostek. Lekarz stwierdził że nie ma co panikować ale ten drugi wskaznik troszke go niepokoi. Prosił ograniczyć słodycze (dziwne bo ja za nimi podczas ciązy wcale nie przepadam) oraz

zly wynik glukozy :(

sie glukoze "na czczo", a tutaj nie ma takiego wymogu, tak samo zbadaniem krwi- zazwyczaj mam pobierana po poludniu podczas wizyty u lekarza. czy to nie powinno miec wplywu na zawartosc min. cukru we krwi?? czy ktoras z was miala tez problem z glukoza? troszke sie martwie o swoje wyniki.