Wszystko o:

wysypka po antybiotyku u dziecka

Użytkownik

Problem skórny

Problem skórny

Od ok. 4 miesięcy pojawiła mi się wysypka, takie bąbelki wypełnione płynem przezroczystym jakby wodą na zewnetrznej stronie łokci, kolan, bokach bioder pod piersiami na szczytach łączenia pośladków, a ostatnio też na twarzy. Swędzi to, robi się ranka potem strupek. Byłam u 3 dermatologów dostałam Xyzal, Clemastin, potem Oxycort potem jakiś antybiotyk w maści nic nie działa po Flicinarze schodzi, ale jak przestaje smarować znów jest. Najgorzej wygląda moja twarz jest w strupach. Mam 40 lat jestem kobietą od dziecka mam niewielką anemie.

Wysypka na brzuchu u dziecka: co może oznaczać?

Wysypka na brzuchu, a także na innych częściach ciała, kojarzy się rodzicom nierozerwalnie z chorobami zakaźnymi. Zwykle towarzyszą jej także inne objawy, na przykład gorączka, kaszel, uczucie "rozbicia" i senność. Czasem jednak wysypka może występować z innych przyczyn. Jak rozróżnić poszczególne grupy dolegliwości i na co warto zwrócić uwagę, gdy na brzuchu dziecka pojawia się wysypka?

Szkarlatyna (płonica) - co to za choroba, jakie daje objawy, jak wygląda leczenie?

Szkarlatyna, nazywana także płonicą, to choroba zakaźna, która rozwija się przede wszystkim u małych dzieci. Do jej najbardziej charakterystycznych objawów należy szkarłatnoczerwona, drobna wysypka na skórze. Co wywołuje schorzenie i jak skutecznie z nim walczyć?

wysypka u dziecka po antybiotyku

Mam 19-miesięczną c?reczkę po wybraniu antybiotyku Zinnat, po 2 dniach pojawiła się wysypka, na początku niewielka więc nie panikowałam, lecz z każdym dniem było gorzej, swędzące czerwone małe krosteczki, były na brzuszku i na udach. Poszłam do mojej pani doktor, kazała podawać Zyrtek i wapno i

wysypka po antybiotyku?

Syn 11 m-cy z powodu anginy leczony jest Ceclorem. Dziś mija 9 dzień podawania leku, po kontroli pediatra zdecydował, że powinniśmy podawać lek 10 dni. Dziś zauważyłam u syna wysypkę (kark, brzuch, rączki) - czy jest możliwe, że to taka późna reakcja na podawany antybiotyk? Jeśli tak - powinnam

Re: Pilne:wysypka po antybiotyku.

ja miałam, po tym samym, co Ty u dziecka, 2 lekarzy w Polsce kazali natychmiast odstawić i podać wapno i w ogóle informować zawsze lekarzy o tej wysypce, gdyby któryś chciał zalecić w przyszłości antybiotyk. Ja bym odstawiła. A czemu dziecko dostało antybiotyk.

Re: wysypka - po antybiotyku?

usta dziecka) występuje wysypka. Taka drobna jak po uderzeniu szczotką ryżową. Wysypka znika a objawy anginy utrzymują się. U mnie szkarlatyne zdiagnozowała nasza dr homeopatka, bo lekarz na pogotowiu i w przychodni sie nie poznali. Przy szkarlatynie też wypisują antybiotyk, ale na dłuzej 10-14 dni

Re: Straszna wysypka po antybiotyku ?

U nas tak wyglądało uczulenie na antybiotyk, najpierw czerwona wysypka a potem trudności z oddychaniem, wysypka ok. 2-3 dni ale coraz słabsza, nie można podawać już nigdy dziecku antybiotyku podejrzanego o wywołanie uczulenia bo każda następna reakcja alergiczna na ten antybiotyk będzie

biorę antybiotyk- wsypka u dziecka

mam dylemat: czy skończyć do konca antybiotyk (a jest to jedyny lek który mogę brać podczas karmienia piersią) czy go odstawić, gdyż mój 4-ro miesięczny synek ma po nim wysypkę, już od 2 lub 3 dni. Antybiotyk powinnam brać do jutra. Poradźcie co mogę mu podać żeby złagodzić krostki, dodam

mała wysypka = szkarlatyna i antybiotyk !!!???

- szkarlatyna i już!!! Recepta na antybiotyk do ręki. Zero tłumaczenia/dyskusji. Po pierwsze szok. Jak to możliwe? Dziecko zdrowe a tu taka diagnoza??? Za 2 godziny byłam już na prywatnej wizycie u zaufanego pediatry który kulturalnie mnie poinformował że żadnej tu szkarlatyny nie ma a wysypka jak to wysypka

wysypka po augumentinie

jak moj synek mial 6 miesiecy dostal augumentin. po 3 dniach dostal wysypki, pojechalismy na pogotowoie a lekarz na to, ze to reakcja alergiczna na augumentin. Dzis bylam u lekarza i maly dostal amoxiciline. Powiedzialam lekarce o poprzednich problemach a ona na to, ze warto znow sprobowac z tym

Re: wysypka u 3-miesięcznego dziecka

dziwny lekarz! bactrim na wysypkę?przecież to pół antybiotyk! wysypka pewnie sama zeszla a nie po bactrimie.

Re: wysypany po antybiotyku?

Jeżeli jest to wysypka po antybiotyku, to po zaprzestaniu podawania go powinna samoistnie zniknąć po kilku dniach. Proszę spróbować podawać dziecku syrop CALCIUM trzy razy dziennie po 5ml i obserwować go. W przypadku długiego utrzymywania się wysypki zalecam wizytę u lekarza pediatry